Brykiet drzewny Żabia Wola

Kostka RUF to brykiet bukowy, który jest stosowany zamiast drewna kominkowego, drewna opałowego czy węgla. Do największych zalet kostki RUF zalicza się jej wysoką kaloryczność pozwalającą uzyskać optymalną temperaturę spalania przy niskiej ilość popiołu po spaleniu - 1% początkowej masy brykietu - oraz niska wilgotnosc (ok. 6%).

Brykietem RUF z powodzeniem można palić w piecach, w których wcześniej palono węglem, koksem lub drewnem opałowym. Szczególnie nadaje się do pieców, w których zagazowuje się drewno. Jest to opał doskonały do palenia w piecach piekarniczych, kominkach i piecach kominkowych, gdyż dzięki powolnemu spalaniu jest bardzo dobrym rozwiązaniem do pieców centralnego ogrzewania oraz mniejszych kotłowni. Dzięki wysokiej kaloryczności oraz możliwości wydobycia energii podobnej do energii węgla brykiet z powodzeniem można stosować w piecach kuchennych i kaflowych.


Brykiet ruf bukowo-dębowy - cennik

opakowanie cena
Brykiet ruf bukowo-dębowy bukowy 1 szt / paczka 10 kg10.00 PLN
Brykiet ruf bukowo-dębowy bukowy 1 szt / paczka 10 kg przy zakupie palety9.50 PLN


brykiet drzewny Żabia Wola


drewno kominkowe rabaty

RABATY DLA STAŁYCH KLIENTÓW

Stali klienci zamawiający drewno po raz kolejny w firmie Grafka mogą liczyć na indywidualne rabaty w okresie wiosennym.

Aktualne promocje

promocja Uwaga  Uwaga Uwaga

Uwaga Uwaga Uwaga

prosimy o zapoznaniem sie z regulaminem dostawy ....

Odbiory skrzyń realizujemy tylko po zgłoszeniu ich przez strone www.grafka.com.pl wszelkie tel oraz sms nie sa brane pod uwage

promocja Drewno dla super wymagających klientów

Drewno dla super wymagających klientów

cena 900 zl metr

Drewno jasne bez śladów pleśni kalibrowane, brak mchu ,sęków, szkodników , suche czyszczone ręcznie każde polano perfekcyjnie pocięte tolerancja +/_ 1 cm przygotujemy z każdego dostępnego na magazynie gatunku opcja vip

drewno kominkowe Żabia Wola

Grafka - skład drewna Żabia Wola


drewno kominkowe grodzisk mazowiecki

ul. Królewska 27
Grodzisk Mazowiecki

drewno kominkowe

607-490-510

tanie drewno kominkowe

grafka2@wp.pl

promocje drewno kominkowe

poniedziałek-piątek
9.00-16.00
soboty
9.00-13.30

zamów drewno kominkowe

składanie zamówień możliwe jest także w formie SMS

drewno kominkowe z dostawą

zamówienia dostarczamy w ustalonych z klientami terminach od wtorku do soboty w godzinach 9.00-19.30

∨ regulamin dostaw realizowanych przez firmę Grafka

Regulamin dostaw realizowanych przez firmę Grafka

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy regulamin dotyczy dostaw drewna kominkowego oraz innych produktów oferowanych przez firmę Grafka, nazywaną dalej Dostawcą.
  2. Klient składający zamówienie na dostawę produktów realizowaną przez firmę Grafka, nazywany jest dalej Zamawiającym, niezależnie od tego w jakiej formie dokonuje on zamówienia (telefonicznie, osobiście, mailowo, poprzez SMS lub stronę internetową www.grafka.com.pl).

PRODUKT

  1. Drewno kominkowe dostarczane jest w skrzyniopaletach o objętości 1 lub 2 metry. Istnieje także możliwość dostawy drewna w formie narzucanej na samochód, w takim przypadku drewno również sprzedawane jest na metry.
  2. Drewno kominkowe dostarczane jest w dwóch opcjach:
    1. opcja standardowa: drewno może posiadać przebarwienia, drobne ślady pleśni, mech na korze, polana mogą być różnej grubości oraz mogą być sękate, co nie zmniejsza w żaden sposób ich wartości energetycznej,
    2. opcja Premium: drewno jest selekcjonowane tak, aby polana były jak najbardziej zbliżone wymiarami oraz grubością, pozbawione przebarwień ani innych naturalnych wad.
  3. Dostawca zapewnia o zgodności dostarczanego drewna z zadeklarowaną wilgotnością. Zamawiający może zażądać sprawdzenia wilgotności dostarczonego drewna przez kierowcę w momencie dostawy.
  4. Produkty inne niż drewno kominkowe dostarczane są w indywidualnych opakowaniach, takich, w jakich oferuje je wytwórca produktu (worki, kartonowe opakowania, siatki, itp).

OBOWIĄZKI ZAMAWIAJĄCEGO

Zamówienie dostawy

  1. W celu złożenia zamówienia Zamawiający musi podać Dostawcy adres, gdzie mają być dostarczone produkty oraz telefon kontaktowy.
  2. Składanie zamówień odbywa się telefonicznie (pod numerem 607-490-510), od poniedziałku do soboty w godzinach 8.30-17.00. Wraz z zamówieniem ustalany jest wstępny termin dostawy zamówienia.
  3. Składając zamówienie dostawy Zamawiający ma obowiązek poinformowania Dostawcy o możliwych utrudnieniach w dostępie do posesji, które mogą utrudnić realizację dostawy, np. wąski dojazd, utrudniony dostęp do posesji, nieutwardzona droga dojazdowa.
  4. W ustalonym terminie dostawy Zamawiający musi być dostępny pod podanym numerem kontaktowym w celu udzielenia kierowcy ewentualnych wskazówek dotyczących dojazdu.
  5. W ustalonym terminie dostawy Zamawiający, lub osoba przez niego upoważniona, musi być obecny przy odbiorze zamówionych towarów, w celu sprawdzenia jakości produktu oraz podpisania protokołu odbioru.
  6. Zamawiający jest zobowiązany sprawdzić stan dostarczonych produktów w obecności kierowcy i zgłosić ewentualne uwagi.
  7. Zamawiający podpisując w obecności protokół odbioru produktów potwierdza, że ich ilość oraz jakość jest zgodna z jego zamówieniem.
  8. W przypadku nie spełnienia powyższych zasad zamawiania dostawy Dostawca zastrzega sobie prawo odmowy przyjmowania w przyszłości zleceń od Zamawiającego.

Zmiana terminu dostawy

  1. Zmiana terminu dostawy zamówionych towarów jest możliwa telefonicznie (pod numerem 607-490-510), od poniedziałku do soboty w godzinach 8.30-17.00.
  2. Zmiana terminu dostawy jest możliwa bez opłat do 24 godzin przed ustaloną wcześniej datą dostawy.
  3. W przypadku, gdy Zamawiający zmienia datę dostawy mniej niż 24 godziny przed ustalonym terminem realizacji, Dostawca zastrzega sobie możliwość doliczenia dodatkowych kosztów transportu.
  4. W przypadku nie spełnienia powyższych zasad zmianu terminu zamówienia Dostawca zastrzega sobie prawo odmowy przyjmowania w przyszłości zleceń od Zamawiającego.

Anulowanie zamówienia

  1. Anulowanie przez Zamawiającego jest możliwe telefonicznie do 24 godzin przed ustaloną wcześniej datą dostawy.
  2. W przypadku, gdy dzień poprzedzający dostawę był dniem wolnym Zamawiający ma obowiązek powiadomienia Dostawcy w dniu dostawy przed 9.00 rano.
  3. W przypadku nie spełnienia powyższych zasad anulowania zamówienia Dostawca zastrzega sobie prawo odmowy przyjmowania w przyszłości zleceń od Zamawiającego.

OBOWIĄZKI DOSTAWCY

Realizacja zamówienia

  1. Dostawca zobowiązuje się, w zamian za opłatę transportową, dostarczyć zamówiony towar do bramy posesji Zamawiającego.
  2. Realizacja dostawy następuje w ustalonym wcześniej z Zamawiającym terminie.
  3. Dostawca dokłada wszelkich starań, aby realizacja dostawy odbyła się w ustalonym terminie, zakładając margines błędu +/- 45 minut.
  4. Zamawiający może, za dodatkową dopłatą, zamówić dostawę precyzyjną, gdzie margines błędu wynosi +/- 10 minut.
  5. Zamawiający może zlecić, za dodatkową opłatą, dostawę ekspresową, która jest realizowana w terminie do 48 godzin od złożenia zamówienia. W tym przypadku dostępna jest jedynie płatność gotówką w momencie odbioru dostawy.
  6. Dostawca powiadomi Odbiorcę w dniu poprzedzającym dostawę o planowanym czasie dostawy za pośrednictwem wiadomości SMS zawierającej numer telefonu kierowcy, który będzie realizował dostawę.
  7. Rozładunek produktów poza ogrodzenie posesji lub wjazd pojazdu Dostawcy na teren poseji wykonywane są tylko po ustaleniu na miejscu z kierowcą. Zamawiający bierze na siebie odpowiedzialność za wszelkie możliwe uszkodzenia na terenie posesji powstałe w trakcie rozładunku.
  8. Istnieje możliwość przetransportowania zamówionych towarów od bramy posesji do punktu znajdującego się na posesji Zamawiającego za pomocą wózka-paleciaka, ale tylko po wcześniejszym ustaleniu i w przypadku, gdy posesja posiada utwardzoną nawierzchnię (najlepiej kostkę brukową lub jej odpowiednik).

Zmiana terminu dostawy

  1. Dostawca dokłada wszelkich starań, aby złożone zamówienia były dostarczane w terminie, ale w wyjątkowych sytuacjach zastrzega sobie prawo do zmiany terminu dostawy, po ustaleniu z Zamawiającym nowego terminu.
  2. Punktualność dostawy jest uzależniona także od warunków, na które Dostawca nie ma wpływu (korki, wypadki losowe, awarie), w związku z czym czas dostawy oraz założony margines błędu mają charakter wytycznych i w wyjątkowych sytuacjach mogą zostać przekroczone.
  3. W przypadku, gdy Dostawca nie może zrealizować dostawy w ustalonym przedziale czasowym z wyprzedzeniem powiadomi o tym Zamawiającego drogą telefoniczną.

Anulowanie zamówienia

  1. W przypadku nie wywiązania się przez Zamawiającego z wynikających z niniejszego regulaminu obowiązków Dostawca zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy dostawy produktów.
  2. W wyjątkowych sytuacjach Dostawca zastrzega sobie prawo odstąpienia od wykonania zamówionej dostawy lub anulowania zamówienia bez podania przyczyny.

FORMY PŁATNOŚCI

  1. W przypadku płatności gotówką lub kartą płatniczą Zamawiający dokonuje płatności u kierowcy dostarczającego jego zamówienie.
  2. O zamiarze płatności kartą należy poinformować w momencie składania zamówienia, aby upewnić się, że kierowca będzie miał terminal płatniczy.
  3. Płatność przelem jest możliwa jedynie jako przedpłata - w takim przypadku Zamawiający przedstawia kierowcy realizującemu dostawę potwierdzenie przelewu.
  4. W przypadku dostaw do firm możliwa jest płatność przelewem na podstawie faktury VAT.
  5. W przypadku zamówień o wysokich kosztach transportu Dostawca zastrzega sobie prawo oczekiwania przedpłaty od Zamawiającego.

ODBIÓR PUSTYCH SKRZYŃ

  1. Odbiór pustych skrzyń następuje po zamówieniu go przez Odbiorcę telefonicznie (pod numerem 607-490-510) lub przez stronę internetową www.grafka.com.pl.
  2. Odbiór pustych skrzyń jest dobrowolny - Dostawca nie ma obowiązku ich odbioru, Zamawiający nie ma obowiązku ich zwrotu i może we własnym je zutylizować.
  3. Dostawca odbiera bezpłatnie tylko puste skrzynie od dostarczonych przez siebie produktów. Zamawiający może otrzymać w zamian za skrzynię dodatkowy produkt (np. rozpałkę).
  4. Szczegóły tego jaki produkt otrzyma Zamawiający za skrzynie zostaną ustalone w momencie składania zamówienia.
  5. W przypadku skrzyń po drewnie pochodzących z innych firm Dostawca może je odebrać tylko odpłatnie.
  6. Puste skrzynie są odbierane przez Dostawcę przy okazji realizacji innych zamówień, a co za tym idzie pomiędzy momentem zamówienia odbioru, a faktycznym odbiorem może minąć od kilku dni do kilku tygodni.
  7. Dostawca powiadomi Odbiorcę w dniu poprzedzającym o planowanym odbiorze skrzyń za pośrednictwem wiadomości SMS.
  8. Zamawiający nie musi być obecny przy odbiorze skrzyń, jeżeli pozostawi je w bezpiecznym i dostępnym dla kierowcy miejscu.

REKLAMACJE

  1. Zamawiający jest zobowiązany sprawdzić stan dostarczonych produktów w obecności kierowcy i zgłosić ewentualne uwagi.
  2. Zamawiający podpisując w obecności kierowcy protokół odbioru produktów potwierdza, że ich ilość oraz jakość jest zgodna z jego zamówieniem.
  3. Reklamacje mogą dotyczyć wyłącznie wad produktu, które były niemożliwe do stwierdzenia w momencie odbioru.
  4. W przypadku produktów innych niż drewno kominkowe ewentualne wady produktu będą weryfikowane z jego wytwórcą.
  5. Reklamacje mogą być składane telefonicznie (pod numerem 607-490-510) lub mailowo (na adres grafka2@wp.pl) w terminie nie późniejszym niż 7 dni od momentu dostawy.
  6. Podstawą reklamacji nie mogą być:
    1. uszkodzenia skrzyniopalety lub opakowania nie mające wpływu na stan produktu,
    2. niedoskonałości estetyczne produktu nie mające wpływu na jego wartość użytkową (z wyjątkiem drewna w opcji Premium),
    3. niejednorodność produktu nie mająca wpływu na jego wartość użytkową (z wyjątkiem drewna w opcji Premium).
  7. Przy składaniu reklamacji Zamawiający może zostać poproszony o przesłanie zdjęć weryfikujących wady produktu zanim Dostawca odniesie się do reklamacji.
  8. Reklamacje są rozpatrywane przez Dostawcę w ciągu 3 dni roboczych. Reklamacje wymagające dokładniejszego sprawdzenia stanu produktu rozpatrywane są przez Dostawcę w terminie 14 dni od zgłoszenia reklamacji.
  9. W przypadku stwierdzenia wady produktu obniżającej jego wartość użytkową Dostawca zobowiązuje się do wymiany produktu na jego pełnowartościowy odpowiednik w najbliższym możliwym terminie ustalonym z Zamawiającym.
  10. W przypadku braku możliwości wymiany produktu przez Dostawcę Zleceniodawca może domagać się zwrotu zapłaconych pieniędzy. Jeżeli reklamowany produkt jest niekompletny kwota może zostać pomniejszona o zużytą już część produktu.

DODATKOWE INFORMACJE

  1. Dostawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu dostaw bez bezpośredniego powiadomienia Zamawiających. Aktualna wersja regulaminu dostępna jest na stronie www.greafka.com.pl/regulamin.
  2. Wszelkie zmiany zachodzące w regulaminie dotyczą zamówień składanych już po momencie dokonania zmian. Zamówienia złożone przed dokonaniem zmian w regulaminie, ale jeszcze nie zrealizowane, obejmuje poprzednia wersja regulaminu.
  3. W sprawach nie uregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego, ustawy o prawach konsumenta.

Ostatnia modyfikacja regulaminu: 6 lutego 2021

Sprawdź status swojego zamówienia

W celu sprawdzenia statusu prosimy wpisać numer telefonu użyty przy składaniu zamówienia.




drewno kominkowe z dostawą Żabia Wola

Zamów odbiór pustych skrzyń

W celu zamówienia odbioru pustych skrzyń prosimy wpisać numer telefonu komórkowego użyty przy zamówieniu dostawy drewna. Na ten numer prześlemy kod weryfikujący zamówienie odbioru.

Jeżeli zamawialiście Państwo z numerów stacjonarnych prosimy o kontakt telefoniczny z naszym biurem.




drewno kominkowe z dostawą Żabia Wola


© Grafka skład drewna kominkowego - Brykiet drzewny Żabia Wola

dobre drewno kominkowe Otrębusydobre drewno kominkowe Jaktorówdrewno kominkowe Podkowa Leśna