drewno kominkowe rabaty

RABATY DLA STAŁYCH KLIENTÓW

Stali klienci zamawiający drewno po raz kolejny w firmie Grafka mogą liczyć na indywidualne rabaty w okresie wiosenno-letnim.

Drewno kominkowe Nowa Wieś


Firma "Grafka" jest bezpośrednim importerem i producentem drewna kominkowego / opałowego. Oferujemy drewno sezonowane lub suszone komorowo w atrakcyjnej cenie. Zajmujemy się sprzedażą detaliczną i hurtową.

  • drewno kominkowe sezonowane i suszone komorowo, pakowane w skrzyniopalety drewniane o pojemności 2mp, 1.5mp, 1mp, oferowane gatunki to grab, buk, dąb, jesion, brzoza, olcha, lipa
  • tarcica budowlana pod zamówienie
  • brykiet
  • rozpałka sosnowa oraz rozpałka Płomyk produkcji firmy Grafka
  • pellet workowany sosnowy 6mm/8mm
  • tarcica nieobrzynana

Zajmujemy się sprzedażą detaliczną w Nowa Wieś, powiatach Grodzisk Mazowiecki, Pruszków, Warszawa, Żyrardów, Warszawa-Zachód oraz sprzedażą hurtową na terenie całej Polski oraz Niemiec. Strategią firmy Grafka jest dbałość o stałego klienta w każdym aspekcie naszej działalności oraz dopinanie najmniejszych szczegółów tak, aby maksymalnie ułatwić zakup produktów bez zagłębiania się w technologię produkcji.

Jako doświadczona firma stale śledzimy rynek, aby nasze produkty były w super konkurecyjnej cenie w stosunku do jakości, dodatkowo służymy doradztwem energetycznym, przez co możemy obniżyć koszty ogrzewania przez dobór odpowiedniego gatunku drewna do kominka posiadanego przez klienta.

drewno kominkowe Nowa Wieś

Drewno kominkowe / opałowe brzoza

Cennik zawiera ceny brutto za 1 metr drewna, wystawiamy faktury VAT.
Uwaga! 1 lipca 2020 wzrosła stawka VAT na drewno z 8% do 23%.

brzoza

świeże przesuszone sezonowane suche z suszarni
czas suszenia 0-2 mies. 3-6 mies. 7-12 mies. powyżej 12 mies. komorowo
wilgotność powyżej 60% 35-55% 25-35% poniżej 23% do 20%
drewno narzucane 220 PLN
układane na samochodzie 260 PLN 280 PLN
skrzyniopaleta 290 PLN 320 PLN
skrzyniopaleta VIP 500 PLN

szczegóły produktu

warunki dostawy

metody dostawy

regulamin sprzedaży

Szczegóły produktu

W opcji standardowej sprzedawane przez nas drewno może posiadać przebarwienia, mech, śladowe ilości pleśni, polana mogą zawierać sęki.

W opcji VIP drewno jest selekcjonowane tak, aby wyeliminować sękate polana mogące zawierać zanieczyszczenia lub przebarwienia.

Warunki dostawy

Dostawy drewna do Klienta są realizowane po wcześniejszym ustaleniu terminu, od poniedziałku do soboty w godzinach 9.00 - 19.30. W dniu poprzedzającym dostawę otrzymacie Państwo SMSa z przypomnieniem o ustalonej godzinie dostawy.

Pomimo, iż dokładamy wszelkich starań, aby dostawy były realizowane bardzo punktualnie, z uwagi na możliwe utrudnienia na drogach oraz zmiany w grafiku wyjazdów, rezerwujemy sobie margines błędu wynoszący ∓ 45 minut. Oznacza to, że w przypadku dostawy umówionej na godzinę 12.00 nasz kierowca może pojawić się u Państwa pomiędzy godziną 11.15 a 12.45. Szczegółowe informacje dotyczące Państwa dostawy, wraz z numerem telefonu do kierowcy realizującego dostawę, otrzymacie Państwo we wspomnianym wcześniej SMSie.

Puste skrzynie po zakupionym u nas drewnie odbierane są przy okazji realizowanych w Państwa okolicy dostaw, dlatego też w niektórych okresach oczekiwanie na odbiór może nieco potrwać. O planowanym odbiorze zostaniecie Państwo poinformowani dzień wcześniej poprzez SMS. Zgłoszenia odbioru skrzyń możecie Państwo dokonać poprzez naszą stronę internetową, ale z uwagi na potrzebę odebrania kodu SMS potwierdzającego zgłoszenie, niezbędny jest też telefon.

Metody dostawy drewna oferowane przez firmę Grafka

drewno kominkowe narzucane

drewno narzucane

wydajność:
1m = 0,55-0,6m
w drewutni

drewno narzucane jest na skrzynię samochodu lub przyczepę

nie polecamy tej metody ze względu na jej gorszą od pozostałych metod wydajność

drewno kominkowe układane

drewno układane

wydajność:
1m = 0,75-0,8m
w drewutni

drewno układane jest w skrzyni samochodu lub przyczepy

układanie polan zapewnia większą wydajność niż narzucanie drewna z uwagi na mniejszą ilość wolnej przestrzeni pomiędzy polanami

drewno kominkowe siatkopaleta

siatkopaleta

wydajność:
1m = 0,65-0,7m
w drewutni

drewno ułożone jest w siatce o pojemności 1m i umocowane do palety

w tej metodzie drewno jest układane "na krzyż" przez co jest to metoda mniej wydajna niż skrzyniopaleta

drewno kominkowe skrzyniopaleta

skrzyniopaleta

wydajność:
1m = 1,05m
w drewutni

drewno jest ściśle układane w drewnianej skrzyniopalecie o pojemności 1m, 1.5m lub 2m

w opcji VIP drewno jest selekcjonowane tak, aby wyeliminować sękate polana mogące zawierać zanieczyszczenia lub przebarwienia

Regulamin dostaw

Regulamin dostaw realizowanych przez firmę Grafka

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy regulamin dotyczy dostaw drewna kominkowego oraz innych produktów oferowanych przez firmę Grafka, nazywaną dalej Dostawcą.
  2. Klient składający zamówienie na dostawę produktów realizowaną przez firmę Grafka, nazywany jest dalej Zamawiającym, niezależnie od tego w jakiej formie dokonuje on zamówienia (telefonicznie, osobiście, mailowo, poprzez SMS lub stronę internetową www.grafka.com.pl).

PRODUKT

  1. Drewno kominkowe dostarczane jest w skrzyniopaletach o objętości 1, 1.5 lub 2 metry. Istnieje także możliwość dostawy drewna w formie narzucanej na samochód, w takim przypadku drewno również sprzedawane jest na metry.
  2. Drewno kominkowe dostarczane jest w dwóch opcjach:
    1. opcja standardowa: drewno może posiadać przebarwienia, drobne ślady pleśni, mech na korze, polana mogą być różnej grubości oraz mogą być sękate, co nie zmniejsza w żaden sposób ich wartości energetycznej,
    2. opcja VIP: drewno jest selekcjonowane tak, aby polana były jak najbardziej zbliżone wymiarami oraz grubością, pozbawione przebarwień ani innych naturalnych wad.
  3. Dostawca zapewnia o zgodności dostarczanego drewna z zadeklarowaną wilgotnością. Zamawiający może zażądać sprawdzenia wilgotności dostarczonego drewna przez kierowcę w momencie dostawy.
  4. Produkty inne niż drewno kominkowe dostarczane są w indywidualnych opakowaniach, takich, w jakich oferuje je wytwórca produktu (worki, kartonowe opakowania, siatki, itp).

OBOWIĄZKI ZAMAWIAJĄCEGO

Zamówienie dostawy

  1. W celu złożenia zamówienia Zamawiający musi podać Dostawcy adres, gdzie mają być dostarczone produkty oraz telefon kontaktowy.
  2. Składanie zamówień odbywa się telefonicznie (pod numerem 607-490-510), od poniedziałku do soboty w godzinach 8.30-17.00. Wraz z zamówieniem ustalany jest wstępny termin dostawy zamówienia.
  3. Składając zamówienie dostawy Zamawiający ma obowiązek poinformowania Dostawcy o możliwych utrudnieniach w dostępie do posesji, które mogą utrudnić realizację dostawy, np. wąski dojazd, utrudniony dostęp do posesji, nieutwardzona droga dojazdowa.
  4. W ustalonym terminie dostawy Zamawiający musi być dostępny pod podanym numerem kontaktowym w celu udzielenia kierowcy ewentualnych wskazówek dotyczących dojazdu.
  5. W ustalonym terminie dostawy Zamawiający, lub osoba przez niego upoważniona, musi być obecny przy odbiorze zamówionych towarów, w celu sprawdzenia jakości produktu oraz podpisania protokołu odbioru.
  6. Zamawiający jest zobowiązany sprawdzić stan dostarczonych produktów w obecności kierowcy i zgłosić ewentualne uwagi.
  7. Zamawiający podpisując w obecności protokół odbioru produktów potwierdza, że ich ilość oraz jakość jest zgodna z jego zamówieniem.
  8. W przypadku nie spełnienia powyższych zasad zamawiania dostawy Dostawca zastrzega sobie prawo odmowy przyjmowania w przyszłości zleceń od Zamawiającego.

Zmiana terminu dostawy

  1. Zmiana terminu dostawy zamówionych towarów jest możliwa telefonicznie (pod numerem 607-490-510), od poniedziałku do soboty w godzinach 8.30-17.00.
  2. Zmiana terminu dostawy jest możliwa bez opłat do 24 godzin przed ustaloną wcześniej datą dostawy.
  3. W przypadku, gdy Zamawiający zmienia datę dostawy mniej niż 24 godziny przed ustalonym terminem realizacji, Dostawca zastrzega sobie możliwość doliczenia dodatkowych kosztów transportu.
  4. W przypadku nie spełnienia powyższych zasad zmianu terminu zamówienia Dostawca zastrzega sobie prawo odmowy przyjmowania w przyszłości zleceń od Zamawiającego.

Anulowanie zamówienia

  1. Anulowanie przez Zamawiającego jest możliwe telefonicznie do 24 godzin przed ustaloną wcześniej datą dostawy.
  2. W przypadku, gdy dzień poprzedzający dostawę był dniem wolnym Zamawiający ma obowiązek powiadomienia Dostawcy w dniu dostawy przed 9.00 rano.
  3. W przypadku nie spełnienia powyższych zasad anulowania zamówienia Dostawca zastrzega sobie prawo odmowy przyjmowania w przyszłości zleceń od Zamawiającego.

OBOWIĄZKI DOSTAWCY

Realizacja zamówienia

  1. Dostawca zobowiązuje się, w zamian za opłatę transportową, dostarczyć zamówiony towar do bramy posesji Zamawiającego.
  2. Realizacja dostawy następuje w ustalonym wcześniej z Zamawiającym terminie.
  3. Dostawca dokłada wszelkich starań, aby realizacja dostawy odbyła się w ustalonym terminie, zakładając margines błędu +/- 45 minut.
  4. Zamawiający może, za dodatkową dopłatą, zamówić dostawę precyzyjną, gdzie margines błędu wynosi +/- 10 minut.
  5. Zamawiający może zlecić, za dodatkową opłatą, dostawę ekspresową, która jest realizowana w terminie do 48 godzin od złożenia zamówienia. W tym przypadku dostępna jest jedynie płatność gotówką w momencie odbioru dostawy.
  6. Dostawca powiadomi Odbiorcę w dniu poprzedzającym dostawę o planowanym czasie dostawy za pośrednictwem wiadomości SMS zawierającej numer telefonu kierowcy, który będzie realizował dostawę.
  7. Rozładunek produktów poza ogrodzenie posesji lub wjazd pojazdu Dostawcy na teren poseji wykonywane są tylko po ustaleniu na miejscu z kierowcą. Zamawiający bierze na siebie odpowiedzialność za wszelkie możliwe uszkodzenia na terenie posesji powstałe w trakcie rozładunku.
  8. Istnieje możliwość przetransportowania zamówionych towarów od bramy posesji do punktu znajdującego się na posesji Zamawiającego za pomocą wózka-paleciaka, ale tylko po wcześniejszym ustaleniu i w przypadku, gdy posesja posiada utwardzoną nawierzchnię (najlepiej kostkę brukową lub jej odpowiednik).

Zmiana terminu dostawy

  1. Dostawca dokłada wszelkich starań, aby złożone zamówienia były dostarczane w terminie, ale w wyjątkowych sytuacjach zastrzega sobie prawo do zmiany terminu dostawy, po ustaleniu z Zamawiającym nowego terminu.
  2. Punktualność dostawy jest uzależniona także od warunków, na które Dostawca nie ma wpływu (korki, wypadki losowe, awarie), w związku z czym czas dostawy oraz założony margines błędu mają charakter wytycznych i w wyjątkowych sytuacjach mogą zostać przekroczone.
  3. W przypadku, gdy Dostawca nie może zrealizować dostawy w ustalonym przedziale czasowym z wyprzedzeniem powiadomi o tym Zamawiającego drogą telefoniczną.

Anulowanie zamówienia

  1. W przypadku nie wywiązania się przez Zamawiającego z wynikających z niniejszego regulaminu obowiązków Dostawca zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy dostawy produktów.
  2. W wyjątkowych sytuacjach Dostawca zastrzega sobie prawo odstąpienia od wykonania zamówionej dostawy lub anulowania zamówienia bez podania przyczyny.

FORMY PŁATNOŚCI

  1. W przypadku płatności gotówką lub kartą płatniczą Zamawiający dokonuje płatności u kierowcy dostarczającego jego zamówienie.
  2. O zamiarze płatności kartą należy poinformować w momencie składania zamówienia, aby upewnić się, że kierowca będzie miał terminal płatniczy.
  3. Płatność przelem jest możliwa jedynie jako przedpłata - w takim przypadku Zamawiający przedstawia kierowcy realizującemu dostawę potwierdzenie przelewu.
  4. W przypadku dostaw do firm możliwa jest płatność przelewem na podstawie faktury VAT.
  5. W przypadku zamówień o wysokich kosztach transportu Dostawca zastrzega sobie prawo oczekiwania przedpłaty od Zamawiającego.

ODBIÓR PUSTYCH SKRZYŃ

  1. Odbiór pustych skrzyń następuje po zamówieniu go przez Odbiorcę telefonicznie (pod numerem 607-490-510) lub przez stronę internetową www.grafka.com.pl.
  2. Odbiór pustych skrzyń jest dobrowolny - Dostawca nie ma obowiązku ich odbioru, Zamawiający nie ma obowiązku ich zwrotu i może we własnym je zutylizować.
  3. Dostawca odbiera bezpłatnie tylko puste skrzynie od dostarczonych przez siebie produktów. Zamawiający może otrzymać w zamian za skrzynię dodatkowy produkt (np. rozpałkę).
  4. Szczegóły tego jaki produkt otrzyma Zamawiający za skrzynie zostaną ustalone w momencie składania zamówienia.
  5. W przypadku skrzyń po drewnie pochodzących z innych firm Dostawca może je odebrać tylko odpłatnie.
  6. Puste skrzynie są odbierane przez Dostawcę przy okazji realizacji innych zamówień, a co za tym idzie pomiędzy momentem zamówienia odbioru, a faktycznym odbiorem może minąć od kilku dni do kilku tygodni.
  7. Dostawca powiadomi Odbiorcę w dniu poprzedzającym o planowanym odbiorze skrzyń za pośrednictwem wiadomości SMS.
  8. Zamawiający nie musi być obecny przy odbiorze skrzyń, jeżeli pozostawi je w bezpiecznym i dostępnym dla kierowcy miejscu.

REKLAMACJE

  1. Zamawiający jest zobowiązany sprawdzić stan dostarczonych produktów w obecności kierowcy i zgłosić ewentualne uwagi.
  2. Zamawiający podpisując w obecności kierowcy protokół odbioru produktów potwierdza, że ich ilość oraz jakość jest zgodna z jego zamówieniem.
  3. Reklamacje mogą dotyczyć wyłącznie wad produktu, które były niemożliwe do stwierdzenia w momencie odbioru.
  4. W przypadku produktów innych niż drewno kominkowe ewentualne wady produktu będą weryfikowane z jego wytwórcą.
  5. Reklamacje mogą być składane telefonicznie (pod numerem 607-490-510) lub mailowo (na adres grafka2@wp.pl) w terminie nie późniejszym niż 7 dni od momentu dostawy.
  6. Podstawą reklamacji nie mogą być:
    1. uszkodzenia skrzyniopalety lub opakowania nie mające wpływu na stan produktu,
    2. niedoskonałości estetyczne produktu nie mające wpływu na jego wartość użytkową (z wyjątkiem drewna w opcji VIP),
    3. niejednorodność produktu nie mająca wpływu na jego wartość użytkową (z wyjątkiem drewna w opcji VIP).
  7. Przy składaniu reklamacji Zamawiający może zostać poproszony o przesłanie zdjęć weryfikujących wady produktu zanim Dostawca odniesie się do reklamacji.
  8. Reklamacje są rozpatrywane przez Dostawcę w ciągu 3 dni roboczych. Reklamacje wymagające dokładniejszego sprawdzenia stanu produktu rozpatrywane są przez Dostawcę w terminie 14 dni od zgłoszenia reklamacji.
  9. W przypadku stwierdzenia wady produktu obniżającej jego wartość użytkową Dostawca zobowiązuje się do wymiany produktu na jego pełnowartościowy odpowiednik w najbliższym możliwym terminie ustalonym z Zamawiającym.
  10. W przypadku braku możliwości wymiany produktu przez Dostawcę Zleceniodawca może domagać się zwrotu zapłaconych pieniędzy. Jeżeli reklamowany produkt jest niekompletny kwota może zostać pomniejszona o zużytą już część produktu.

DODATKOWE INFORMACJE

  1. Dostawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu dostaw bez bezpośredniego powiadomienia Zamawiających. Aktualna wersja regulaminu dostępna jest na stronie www.greafka.com.pl/regulamin.
  2. Wszelkie zmiany zachodzące w regulaminie dotyczą zamówień składanych już po momencie dokonania zmian. Zamówienia złożone przed dokonaniem zmian w regulaminie, ale jeszcze nie zrealizowane, obejmuje poprzednia wersja regulaminu.
  3. W sprawach nie uregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego, ustawy o prawach konsumenta.

Ostatnia modyfikacja regulaminu: 6 lutego 2021


Drewno kominkowe / opałowe buk

Cennik zawiera ceny brutto za 1 metr drewna, wystawiamy faktury VAT.
Uwaga! 1 lipca 2020 wzrosła stawka VAT na drewno z 8% do 23%.

buk

świeże przesuszone sezonowane suche z suszarni
czas suszenia 0-2 mies. 3-6 mies. 7-12 mies. powyżej 12 mies. komorowo
wilgotność powyżej 60% 35-55% 25-35% poniżej 23% do 20%
skrzyniopaleta 340 PLN 360 PLN 380 PLN

szczegóły produktu

warunki dostawy

metody dostawy

regulamin sprzedaży

Szczegóły produktu

W opcji standardowej sprzedawane przez nas drewno może posiadać przebarwienia, mech, śladowe ilości pleśni, polana mogą zawierać sęki.

W opcji VIP drewno jest selekcjonowane tak, aby wyeliminować sękate polana mogące zawierać zanieczyszczenia lub przebarwienia.

Warunki dostawy

Dostawy drewna do Klienta są realizowane po wcześniejszym ustaleniu terminu, od poniedziałku do soboty w godzinach 9.00 - 19.30. W dniu poprzedzającym dostawę otrzymacie Państwo SMSa z przypomnieniem o ustalonej godzinie dostawy.

Pomimo, iż dokładamy wszelkich starań, aby dostawy były realizowane bardzo punktualnie, z uwagi na możliwe utrudnienia na drogach oraz zmiany w grafiku wyjazdów, rezerwujemy sobie margines błędu wynoszący ∓ 45 minut. Oznacza to, że w przypadku dostawy umówionej na godzinę 12.00 nasz kierowca może pojawić się u Państwa pomiędzy godziną 11.15 a 12.45. Szczegółowe informacje dotyczące Państwa dostawy, wraz z numerem telefonu do kierowcy realizującego dostawę, otrzymacie Państwo we wspomnianym wcześniej SMSie.

Puste skrzynie po zakupionym u nas drewnie odbierane są przy okazji realizowanych w Państwa okolicy dostaw, dlatego też w niektórych okresach oczekiwanie na odbiór może nieco potrwać. O planowanym odbiorze zostaniecie Państwo poinformowani dzień wcześniej poprzez SMS. Zgłoszenia odbioru skrzyń możecie Państwo dokonać poprzez naszą stronę internetową, ale z uwagi na potrzebę odebrania kodu SMS potwierdzającego zgłoszenie, niezbędny jest też telefon.

Metody dostawy drewna oferowane przez firmę Grafka

drewno kominkowe narzucane

drewno narzucane

wydajność:
1m = 0,55-0,6m
w drewutni

drewno narzucane jest na skrzynię samochodu lub przyczepę

nie polecamy tej metody ze względu na jej gorszą od pozostałych metod wydajność

drewno kominkowe układane

drewno układane

wydajność:
1m = 0,75-0,8m
w drewutni

drewno układane jest w skrzyni samochodu lub przyczepy

układanie polan zapewnia większą wydajność niż narzucanie drewna z uwagi na mniejszą ilość wolnej przestrzeni pomiędzy polanami

drewno kominkowe siatkopaleta

siatkopaleta

wydajność:
1m = 0,65-0,7m
w drewutni

drewno ułożone jest w siatce o pojemności 1m i umocowane do palety

w tej metodzie drewno jest układane "na krzyż" przez co jest to metoda mniej wydajna niż skrzyniopaleta

drewno kominkowe skrzyniopaleta

skrzyniopaleta

wydajność:
1m = 1,05m
w drewutni

drewno jest ściśle układane w drewnianej skrzyniopalecie o pojemności 1m, 1.5m lub 2m

w opcji VIP drewno jest selekcjonowane tak, aby wyeliminować sękate polana mogące zawierać zanieczyszczenia lub przebarwienia

Regulamin dostaw

Regulamin dostaw realizowanych przez firmę Grafka

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy regulamin dotyczy dostaw drewna kominkowego oraz innych produktów oferowanych przez firmę Grafka, nazywaną dalej Dostawcą.
  2. Klient składający zamówienie na dostawę produktów realizowaną przez firmę Grafka, nazywany jest dalej Zamawiającym, niezależnie od tego w jakiej formie dokonuje on zamówienia (telefonicznie, osobiście, mailowo, poprzez SMS lub stronę internetową www.grafka.com.pl).

PRODUKT

  1. Drewno kominkowe dostarczane jest w skrzyniopaletach o objętości 1, 1.5 lub 2 metry. Istnieje także możliwość dostawy drewna w formie narzucanej na samochód, w takim przypadku drewno również sprzedawane jest na metry.
  2. Drewno kominkowe dostarczane jest w dwóch opcjach:
    1. opcja standardowa: drewno może posiadać przebarwienia, drobne ślady pleśni, mech na korze, polana mogą być różnej grubości oraz mogą być sękate, co nie zmniejsza w żaden sposób ich wartości energetycznej,
    2. opcja VIP: drewno jest selekcjonowane tak, aby polana były jak najbardziej zbliżone wymiarami oraz grubością, pozbawione przebarwień ani innych naturalnych wad.
  3. Dostawca zapewnia o zgodności dostarczanego drewna z zadeklarowaną wilgotnością. Zamawiający może zażądać sprawdzenia wilgotności dostarczonego drewna przez kierowcę w momencie dostawy.
  4. Produkty inne niż drewno kominkowe dostarczane są w indywidualnych opakowaniach, takich, w jakich oferuje je wytwórca produktu (worki, kartonowe opakowania, siatki, itp).

OBOWIĄZKI ZAMAWIAJĄCEGO

Zamówienie dostawy

  1. W celu złożenia zamówienia Zamawiający musi podać Dostawcy adres, gdzie mają być dostarczone produkty oraz telefon kontaktowy.
  2. Składanie zamówień odbywa się telefonicznie (pod numerem 607-490-510), od poniedziałku do soboty w godzinach 8.30-17.00. Wraz z zamówieniem ustalany jest wstępny termin dostawy zamówienia.
  3. Składając zamówienie dostawy Zamawiający ma obowiązek poinformowania Dostawcy o możliwych utrudnieniach w dostępie do posesji, które mogą utrudnić realizację dostawy, np. wąski dojazd, utrudniony dostęp do posesji, nieutwardzona droga dojazdowa.
  4. W ustalonym terminie dostawy Zamawiający musi być dostępny pod podanym numerem kontaktowym w celu udzielenia kierowcy ewentualnych wskazówek dotyczących dojazdu.
  5. W ustalonym terminie dostawy Zamawiający, lub osoba przez niego upoważniona, musi być obecny przy odbiorze zamówionych towarów, w celu sprawdzenia jakości produktu oraz podpisania protokołu odbioru.
  6. Zamawiający jest zobowiązany sprawdzić stan dostarczonych produktów w obecności kierowcy i zgłosić ewentualne uwagi.
  7. Zamawiający podpisując w obecności protokół odbioru produktów potwierdza, że ich ilość oraz jakość jest zgodna z jego zamówieniem.
  8. W przypadku nie spełnienia powyższych zasad zamawiania dostawy Dostawca zastrzega sobie prawo odmowy przyjmowania w przyszłości zleceń od Zamawiającego.

Zmiana terminu dostawy

  1. Zmiana terminu dostawy zamówionych towarów jest możliwa telefonicznie (pod numerem 607-490-510), od poniedziałku do soboty w godzinach 8.30-17.00.
  2. Zmiana terminu dostawy jest możliwa bez opłat do 24 godzin przed ustaloną wcześniej datą dostawy.
  3. W przypadku, gdy Zamawiający zmienia datę dostawy mniej niż 24 godziny przed ustalonym terminem realizacji, Dostawca zastrzega sobie możliwość doliczenia dodatkowych kosztów transportu.
  4. W przypadku nie spełnienia powyższych zasad zmianu terminu zamówienia Dostawca zastrzega sobie prawo odmowy przyjmowania w przyszłości zleceń od Zamawiającego.

Anulowanie zamówienia

  1. Anulowanie przez Zamawiającego jest możliwe telefonicznie do 24 godzin przed ustaloną wcześniej datą dostawy.
  2. W przypadku, gdy dzień poprzedzający dostawę był dniem wolnym Zamawiający ma obowiązek powiadomienia Dostawcy w dniu dostawy przed 9.00 rano.
  3. W przypadku nie spełnienia powyższych zasad anulowania zamówienia Dostawca zastrzega sobie prawo odmowy przyjmowania w przyszłości zleceń od Zamawiającego.

OBOWIĄZKI DOSTAWCY

Realizacja zamówienia

  1. Dostawca zobowiązuje się, w zamian za opłatę transportową, dostarczyć zamówiony towar do bramy posesji Zamawiającego.
  2. Realizacja dostawy następuje w ustalonym wcześniej z Zamawiającym terminie.
  3. Dostawca dokłada wszelkich starań, aby realizacja dostawy odbyła się w ustalonym terminie, zakładając margines błędu +/- 45 minut.
  4. Zamawiający może, za dodatkową dopłatą, zamówić dostawę precyzyjną, gdzie margines błędu wynosi +/- 10 minut.
  5. Zamawiający może zlecić, za dodatkową opłatą, dostawę ekspresową, która jest realizowana w terminie do 48 godzin od złożenia zamówienia. W tym przypadku dostępna jest jedynie płatność gotówką w momencie odbioru dostawy.
  6. Dostawca powiadomi Odbiorcę w dniu poprzedzającym dostawę o planowanym czasie dostawy za pośrednictwem wiadomości SMS zawierającej numer telefonu kierowcy, który będzie realizował dostawę.
  7. Rozładunek produktów poza ogrodzenie posesji lub wjazd pojazdu Dostawcy na teren poseji wykonywane są tylko po ustaleniu na miejscu z kierowcą. Zamawiający bierze na siebie odpowiedzialność za wszelkie możliwe uszkodzenia na terenie posesji powstałe w trakcie rozładunku.
  8. Istnieje możliwość przetransportowania zamówionych towarów od bramy posesji do punktu znajdującego się na posesji Zamawiającego za pomocą wózka-paleciaka, ale tylko po wcześniejszym ustaleniu i w przypadku, gdy posesja posiada utwardzoną nawierzchnię (najlepiej kostkę brukową lub jej odpowiednik).

Zmiana terminu dostawy

  1. Dostawca dokłada wszelkich starań, aby złożone zamówienia były dostarczane w terminie, ale w wyjątkowych sytuacjach zastrzega sobie prawo do zmiany terminu dostawy, po ustaleniu z Zamawiającym nowego terminu.
  2. Punktualność dostawy jest uzależniona także od warunków, na które Dostawca nie ma wpływu (korki, wypadki losowe, awarie), w związku z czym czas dostawy oraz założony margines błędu mają charakter wytycznych i w wyjątkowych sytuacjach mogą zostać przekroczone.
  3. W przypadku, gdy Dostawca nie może zrealizować dostawy w ustalonym przedziale czasowym z wyprzedzeniem powiadomi o tym Zamawiającego drogą telefoniczną.

Anulowanie zamówienia

  1. W przypadku nie wywiązania się przez Zamawiającego z wynikających z niniejszego regulaminu obowiązków Dostawca zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy dostawy produktów.
  2. W wyjątkowych sytuacjach Dostawca zastrzega sobie prawo odstąpienia od wykonania zamówionej dostawy lub anulowania zamówienia bez podania przyczyny.

FORMY PŁATNOŚCI

  1. W przypadku płatności gotówką lub kartą płatniczą Zamawiający dokonuje płatności u kierowcy dostarczającego jego zamówienie.
  2. O zamiarze płatności kartą należy poinformować w momencie składania zamówienia, aby upewnić się, że kierowca będzie miał terminal płatniczy.
  3. Płatność przelem jest możliwa jedynie jako przedpłata - w takim przypadku Zamawiający przedstawia kierowcy realizującemu dostawę potwierdzenie przelewu.
  4. W przypadku dostaw do firm możliwa jest płatność przelewem na podstawie faktury VAT.
  5. W przypadku zamówień o wysokich kosztach transportu Dostawca zastrzega sobie prawo oczekiwania przedpłaty od Zamawiającego.

ODBIÓR PUSTYCH SKRZYŃ

  1. Odbiór pustych skrzyń następuje po zamówieniu go przez Odbiorcę telefonicznie (pod numerem 607-490-510) lub przez stronę internetową www.grafka.com.pl.
  2. Odbiór pustych skrzyń jest dobrowolny - Dostawca nie ma obowiązku ich odbioru, Zamawiający nie ma obowiązku ich zwrotu i może we własnym je zutylizować.
  3. Dostawca odbiera bezpłatnie tylko puste skrzynie od dostarczonych przez siebie produktów. Zamawiający może otrzymać w zamian za skrzynię dodatkowy produkt (np. rozpałkę).
  4. Szczegóły tego jaki produkt otrzyma Zamawiający za skrzynie zostaną ustalone w momencie składania zamówienia.
  5. W przypadku skrzyń po drewnie pochodzących z innych firm Dostawca może je odebrać tylko odpłatnie.
  6. Puste skrzynie są odbierane przez Dostawcę przy okazji realizacji innych zamówień, a co za tym idzie pomiędzy momentem zamówienia odbioru, a faktycznym odbiorem może minąć od kilku dni do kilku tygodni.
  7. Dostawca powiadomi Odbiorcę w dniu poprzedzającym o planowanym odbiorze skrzyń za pośrednictwem wiadomości SMS.
  8. Zamawiający nie musi być obecny przy odbiorze skrzyń, jeżeli pozostawi je w bezpiecznym i dostępnym dla kierowcy miejscu.

REKLAMACJE

  1. Zamawiający jest zobowiązany sprawdzić stan dostarczonych produktów w obecności kierowcy i zgłosić ewentualne uwagi.
  2. Zamawiający podpisując w obecności kierowcy protokół odbioru produktów potwierdza, że ich ilość oraz jakość jest zgodna z jego zamówieniem.
  3. Reklamacje mogą dotyczyć wyłącznie wad produktu, które były niemożliwe do stwierdzenia w momencie odbioru.
  4. W przypadku produktów innych niż drewno kominkowe ewentualne wady produktu będą weryfikowane z jego wytwórcą.
  5. Reklamacje mogą być składane telefonicznie (pod numerem 607-490-510) lub mailowo (na adres grafka2@wp.pl) w terminie nie późniejszym niż 7 dni od momentu dostawy.
  6. Podstawą reklamacji nie mogą być:
    1. uszkodzenia skrzyniopalety lub opakowania nie mające wpływu na stan produktu,
    2. niedoskonałości estetyczne produktu nie mające wpływu na jego wartość użytkową (z wyjątkiem drewna w opcji VIP),
    3. niejednorodność produktu nie mająca wpływu na jego wartość użytkową (z wyjątkiem drewna w opcji VIP).
  7. Przy składaniu reklamacji Zamawiający może zostać poproszony o przesłanie zdjęć weryfikujących wady produktu zanim Dostawca odniesie się do reklamacji.
  8. Reklamacje są rozpatrywane przez Dostawcę w ciągu 3 dni roboczych. Reklamacje wymagające dokładniejszego sprawdzenia stanu produktu rozpatrywane są przez Dostawcę w terminie 14 dni od zgłoszenia reklamacji.
  9. W przypadku stwierdzenia wady produktu obniżającej jego wartość użytkową Dostawca zobowiązuje się do wymiany produktu na jego pełnowartościowy odpowiednik w najbliższym możliwym terminie ustalonym z Zamawiającym.
  10. W przypadku braku możliwości wymiany produktu przez Dostawcę Zleceniodawca może domagać się zwrotu zapłaconych pieniędzy. Jeżeli reklamowany produkt jest niekompletny kwota może zostać pomniejszona o zużytą już część produktu.

DODATKOWE INFORMACJE

  1. Dostawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu dostaw bez bezpośredniego powiadomienia Zamawiających. Aktualna wersja regulaminu dostępna jest na stronie www.greafka.com.pl/regulamin.
  2. Wszelkie zmiany zachodzące w regulaminie dotyczą zamówień składanych już po momencie dokonania zmian. Zamówienia złożone przed dokonaniem zmian w regulaminie, ale jeszcze nie zrealizowane, obejmuje poprzednia wersja regulaminu.
  3. W sprawach nie uregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego, ustawy o prawach konsumenta.

Ostatnia modyfikacja regulaminu: 6 lutego 2021


Drewno kominkowe / opałowe dąb

Cennik zawiera ceny brutto za 1 metr drewna, wystawiamy faktury VAT.
Uwaga! 1 lipca 2020 wzrosła stawka VAT na drewno z 8% do 23%.

dąb

świeże przesuszone sezonowane suche z suszarni
czas suszenia 0-2 mies. 3-6 mies. 7-12 mies. powyżej 12 mies. komorowo
wilgotność powyżej 60% 35-55% 25-35% poniżej 23% do 20%
drewno narzucane 220 PLN 250 PLN 280 PLN
układane na samochodzie 260 PLN 290 PLN 320 PLN
skrzyniopaleta 300 PLN 340 PLN 370 PLN
skrzyniopaleta VIP 450 PLN

szczegóły produktu

warunki dostawy

metody dostawy

regulamin sprzedaży

Szczegóły produktu

W opcji standardowej sprzedawane przez nas drewno może posiadać przebarwienia, mech, śladowe ilości pleśni, polana mogą zawierać sęki.

W opcji VIP drewno jest selekcjonowane tak, aby wyeliminować sękate polana mogące zawierać zanieczyszczenia lub przebarwienia.

Warunki dostawy

Dostawy drewna do Klienta są realizowane po wcześniejszym ustaleniu terminu, od poniedziałku do soboty w godzinach 9.00 - 19.30. W dniu poprzedzającym dostawę otrzymacie Państwo SMSa z przypomnieniem o ustalonej godzinie dostawy.

Pomimo, iż dokładamy wszelkich starań, aby dostawy były realizowane bardzo punktualnie, z uwagi na możliwe utrudnienia na drogach oraz zmiany w grafiku wyjazdów, rezerwujemy sobie margines błędu wynoszący ∓ 45 minut. Oznacza to, że w przypadku dostawy umówionej na godzinę 12.00 nasz kierowca może pojawić się u Państwa pomiędzy godziną 11.15 a 12.45. Szczegółowe informacje dotyczące Państwa dostawy, wraz z numerem telefonu do kierowcy realizującego dostawę, otrzymacie Państwo we wspomnianym wcześniej SMSie.

Puste skrzynie po zakupionym u nas drewnie odbierane są przy okazji realizowanych w Państwa okolicy dostaw, dlatego też w niektórych okresach oczekiwanie na odbiór może nieco potrwać. O planowanym odbiorze zostaniecie Państwo poinformowani dzień wcześniej poprzez SMS. Zgłoszenia odbioru skrzyń możecie Państwo dokonać poprzez naszą stronę internetową, ale z uwagi na potrzebę odebrania kodu SMS potwierdzającego zgłoszenie, niezbędny jest też telefon.

Metody dostawy drewna oferowane przez firmę Grafka

drewno kominkowe narzucane

drewno narzucane

wydajność:
1m = 0,55-0,6m
w drewutni

drewno narzucane jest na skrzynię samochodu lub przyczepę

nie polecamy tej metody ze względu na jej gorszą od pozostałych metod wydajność

drewno kominkowe układane

drewno układane

wydajność:
1m = 0,75-0,8m
w drewutni

drewno układane jest w skrzyni samochodu lub przyczepy

układanie polan zapewnia większą wydajność niż narzucanie drewna z uwagi na mniejszą ilość wolnej przestrzeni pomiędzy polanami

drewno kominkowe siatkopaleta

siatkopaleta

wydajność:
1m = 0,65-0,7m
w drewutni

drewno ułożone jest w siatce o pojemności 1m i umocowane do palety

w tej metodzie drewno jest układane "na krzyż" przez co jest to metoda mniej wydajna niż skrzyniopaleta

drewno kominkowe skrzyniopaleta

skrzyniopaleta

wydajność:
1m = 1,05m
w drewutni

drewno jest ściśle układane w drewnianej skrzyniopalecie o pojemności 1m, 1.5m lub 2m

w opcji VIP drewno jest selekcjonowane tak, aby wyeliminować sękate polana mogące zawierać zanieczyszczenia lub przebarwienia

Regulamin dostaw

Regulamin dostaw realizowanych przez firmę Grafka

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy regulamin dotyczy dostaw drewna kominkowego oraz innych produktów oferowanych przez firmę Grafka, nazywaną dalej Dostawcą.
  2. Klient składający zamówienie na dostawę produktów realizowaną przez firmę Grafka, nazywany jest dalej Zamawiającym, niezależnie od tego w jakiej formie dokonuje on zamówienia (telefonicznie, osobiście, mailowo, poprzez SMS lub stronę internetową www.grafka.com.pl).

PRODUKT

  1. Drewno kominkowe dostarczane jest w skrzyniopaletach o objętości 1, 1.5 lub 2 metry. Istnieje także możliwość dostawy drewna w formie narzucanej na samochód, w takim przypadku drewno również sprzedawane jest na metry.
  2. Drewno kominkowe dostarczane jest w dwóch opcjach:
    1. opcja standardowa: drewno może posiadać przebarwienia, drobne ślady pleśni, mech na korze, polana mogą być różnej grubości oraz mogą być sękate, co nie zmniejsza w żaden sposób ich wartości energetycznej,
    2. opcja VIP: drewno jest selekcjonowane tak, aby polana były jak najbardziej zbliżone wymiarami oraz grubością, pozbawione przebarwień ani innych naturalnych wad.
  3. Dostawca zapewnia o zgodności dostarczanego drewna z zadeklarowaną wilgotnością. Zamawiający może zażądać sprawdzenia wilgotności dostarczonego drewna przez kierowcę w momencie dostawy.
  4. Produkty inne niż drewno kominkowe dostarczane są w indywidualnych opakowaniach, takich, w jakich oferuje je wytwórca produktu (worki, kartonowe opakowania, siatki, itp).

OBOWIĄZKI ZAMAWIAJĄCEGO

Zamówienie dostawy

  1. W celu złożenia zamówienia Zamawiający musi podać Dostawcy adres, gdzie mają być dostarczone produkty oraz telefon kontaktowy.
  2. Składanie zamówień odbywa się telefonicznie (pod numerem 607-490-510), od poniedziałku do soboty w godzinach 8.30-17.00. Wraz z zamówieniem ustalany jest wstępny termin dostawy zamówienia.
  3. Składając zamówienie dostawy Zamawiający ma obowiązek poinformowania Dostawcy o możliwych utrudnieniach w dostępie do posesji, które mogą utrudnić realizację dostawy, np. wąski dojazd, utrudniony dostęp do posesji, nieutwardzona droga dojazdowa.
  4. W ustalonym terminie dostawy Zamawiający musi być dostępny pod podanym numerem kontaktowym w celu udzielenia kierowcy ewentualnych wskazówek dotyczących dojazdu.
  5. W ustalonym terminie dostawy Zamawiający, lub osoba przez niego upoważniona, musi być obecny przy odbiorze zamówionych towarów, w celu sprawdzenia jakości produktu oraz podpisania protokołu odbioru.
  6. Zamawiający jest zobowiązany sprawdzić stan dostarczonych produktów w obecności kierowcy i zgłosić ewentualne uwagi.
  7. Zamawiający podpisując w obecności protokół odbioru produktów potwierdza, że ich ilość oraz jakość jest zgodna z jego zamówieniem.
  8. W przypadku nie spełnienia powyższych zasad zamawiania dostawy Dostawca zastrzega sobie prawo odmowy przyjmowania w przyszłości zleceń od Zamawiającego.

Zmiana terminu dostawy

  1. Zmiana terminu dostawy zamówionych towarów jest możliwa telefonicznie (pod numerem 607-490-510), od poniedziałku do soboty w godzinach 8.30-17.00.
  2. Zmiana terminu dostawy jest możliwa bez opłat do 24 godzin przed ustaloną wcześniej datą dostawy.
  3. W przypadku, gdy Zamawiający zmienia datę dostawy mniej niż 24 godziny przed ustalonym terminem realizacji, Dostawca zastrzega sobie możliwość doliczenia dodatkowych kosztów transportu.
  4. W przypadku nie spełnienia powyższych zasad zmianu terminu zamówienia Dostawca zastrzega sobie prawo odmowy przyjmowania w przyszłości zleceń od Zamawiającego.

Anulowanie zamówienia

  1. Anulowanie przez Zamawiającego jest możliwe telefonicznie do 24 godzin przed ustaloną wcześniej datą dostawy.
  2. W przypadku, gdy dzień poprzedzający dostawę był dniem wolnym Zamawiający ma obowiązek powiadomienia Dostawcy w dniu dostawy przed 9.00 rano.
  3. W przypadku nie spełnienia powyższych zasad anulowania zamówienia Dostawca zastrzega sobie prawo odmowy przyjmowania w przyszłości zleceń od Zamawiającego.

OBOWIĄZKI DOSTAWCY

Realizacja zamówienia

  1. Dostawca zobowiązuje się, w zamian za opłatę transportową, dostarczyć zamówiony towar do bramy posesji Zamawiającego.
  2. Realizacja dostawy następuje w ustalonym wcześniej z Zamawiającym terminie.
  3. Dostawca dokłada wszelkich starań, aby realizacja dostawy odbyła się w ustalonym terminie, zakładając margines błędu +/- 45 minut.
  4. Zamawiający może, za dodatkową dopłatą, zamówić dostawę precyzyjną, gdzie margines błędu wynosi +/- 10 minut.
  5. Zamawiający może zlecić, za dodatkową opłatą, dostawę ekspresową, która jest realizowana w terminie do 48 godzin od złożenia zamówienia. W tym przypadku dostępna jest jedynie płatność gotówką w momencie odbioru dostawy.
  6. Dostawca powiadomi Odbiorcę w dniu poprzedzającym dostawę o planowanym czasie dostawy za pośrednictwem wiadomości SMS zawierającej numer telefonu kierowcy, który będzie realizował dostawę.
  7. Rozładunek produktów poza ogrodzenie posesji lub wjazd pojazdu Dostawcy na teren poseji wykonywane są tylko po ustaleniu na miejscu z kierowcą. Zamawiający bierze na siebie odpowiedzialność za wszelkie możliwe uszkodzenia na terenie posesji powstałe w trakcie rozładunku.
  8. Istnieje możliwość przetransportowania zamówionych towarów od bramy posesji do punktu znajdującego się na posesji Zamawiającego za pomocą wózka-paleciaka, ale tylko po wcześniejszym ustaleniu i w przypadku, gdy posesja posiada utwardzoną nawierzchnię (najlepiej kostkę brukową lub jej odpowiednik).

Zmiana terminu dostawy

  1. Dostawca dokłada wszelkich starań, aby złożone zamówienia były dostarczane w terminie, ale w wyjątkowych sytuacjach zastrzega sobie prawo do zmiany terminu dostawy, po ustaleniu z Zamawiającym nowego terminu.
  2. Punktualność dostawy jest uzależniona także od warunków, na które Dostawca nie ma wpływu (korki, wypadki losowe, awarie), w związku z czym czas dostawy oraz założony margines błędu mają charakter wytycznych i w wyjątkowych sytuacjach mogą zostać przekroczone.
  3. W przypadku, gdy Dostawca nie może zrealizować dostawy w ustalonym przedziale czasowym z wyprzedzeniem powiadomi o tym Zamawiającego drogą telefoniczną.

Anulowanie zamówienia

  1. W przypadku nie wywiązania się przez Zamawiającego z wynikających z niniejszego regulaminu obowiązków Dostawca zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy dostawy produktów.
  2. W wyjątkowych sytuacjach Dostawca zastrzega sobie prawo odstąpienia od wykonania zamówionej dostawy lub anulowania zamówienia bez podania przyczyny.

FORMY PŁATNOŚCI

  1. W przypadku płatności gotówką lub kartą płatniczą Zamawiający dokonuje płatności u kierowcy dostarczającego jego zamówienie.
  2. O zamiarze płatności kartą należy poinformować w momencie składania zamówienia, aby upewnić się, że kierowca będzie miał terminal płatniczy.
  3. Płatność przelem jest możliwa jedynie jako przedpłata - w takim przypadku Zamawiający przedstawia kierowcy realizującemu dostawę potwierdzenie przelewu.
  4. W przypadku dostaw do firm możliwa jest płatność przelewem na podstawie faktury VAT.
  5. W przypadku zamówień o wysokich kosztach transportu Dostawca zastrzega sobie prawo oczekiwania przedpłaty od Zamawiającego.

ODBIÓR PUSTYCH SKRZYŃ

  1. Odbiór pustych skrzyń następuje po zamówieniu go przez Odbiorcę telefonicznie (pod numerem 607-490-510) lub przez stronę internetową www.grafka.com.pl.
  2. Odbiór pustych skrzyń jest dobrowolny - Dostawca nie ma obowiązku ich odbioru, Zamawiający nie ma obowiązku ich zwrotu i może we własnym je zutylizować.
  3. Dostawca odbiera bezpłatnie tylko puste skrzynie od dostarczonych przez siebie produktów. Zamawiający może otrzymać w zamian za skrzynię dodatkowy produkt (np. rozpałkę).
  4. Szczegóły tego jaki produkt otrzyma Zamawiający za skrzynie zostaną ustalone w momencie składania zamówienia.
  5. W przypadku skrzyń po drewnie pochodzących z innych firm Dostawca może je odebrać tylko odpłatnie.
  6. Puste skrzynie są odbierane przez Dostawcę przy okazji realizacji innych zamówień, a co za tym idzie pomiędzy momentem zamówienia odbioru, a faktycznym odbiorem może minąć od kilku dni do kilku tygodni.
  7. Dostawca powiadomi Odbiorcę w dniu poprzedzającym o planowanym odbiorze skrzyń za pośrednictwem wiadomości SMS.
  8. Zamawiający nie musi być obecny przy odbiorze skrzyń, jeżeli pozostawi je w bezpiecznym i dostępnym dla kierowcy miejscu.

REKLAMACJE

  1. Zamawiający jest zobowiązany sprawdzić stan dostarczonych produktów w obecności kierowcy i zgłosić ewentualne uwagi.
  2. Zamawiający podpisując w obecności kierowcy protokół odbioru produktów potwierdza, że ich ilość oraz jakość jest zgodna z jego zamówieniem.
  3. Reklamacje mogą dotyczyć wyłącznie wad produktu, które były niemożliwe do stwierdzenia w momencie odbioru.
  4. W przypadku produktów innych niż drewno kominkowe ewentualne wady produktu będą weryfikowane z jego wytwórcą.
  5. Reklamacje mogą być składane telefonicznie (pod numerem 607-490-510) lub mailowo (na adres grafka2@wp.pl) w terminie nie późniejszym niż 7 dni od momentu dostawy.
  6. Podstawą reklamacji nie mogą być:
    1. uszkodzenia skrzyniopalety lub opakowania nie mające wpływu na stan produktu,
    2. niedoskonałości estetyczne produktu nie mające wpływu na jego wartość użytkową (z wyjątkiem drewna w opcji VIP),
    3. niejednorodność produktu nie mająca wpływu na jego wartość użytkową (z wyjątkiem drewna w opcji VIP).
  7. Przy składaniu reklamacji Zamawiający może zostać poproszony o przesłanie zdjęć weryfikujących wady produktu zanim Dostawca odniesie się do reklamacji.
  8. Reklamacje są rozpatrywane przez Dostawcę w ciągu 3 dni roboczych. Reklamacje wymagające dokładniejszego sprawdzenia stanu produktu rozpatrywane są przez Dostawcę w terminie 14 dni od zgłoszenia reklamacji.
  9. W przypadku stwierdzenia wady produktu obniżającej jego wartość użytkową Dostawca zobowiązuje się do wymiany produktu na jego pełnowartościowy odpowiednik w najbliższym możliwym terminie ustalonym z Zamawiającym.
  10. W przypadku braku możliwości wymiany produktu przez Dostawcę Zleceniodawca może domagać się zwrotu zapłaconych pieniędzy. Jeżeli reklamowany produkt jest niekompletny kwota może zostać pomniejszona o zużytą już część produktu.

DODATKOWE INFORMACJE

  1. Dostawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu dostaw bez bezpośredniego powiadomienia Zamawiających. Aktualna wersja regulaminu dostępna jest na stronie www.greafka.com.pl/regulamin.
  2. Wszelkie zmiany zachodzące w regulaminie dotyczą zamówień składanych już po momencie dokonania zmian. Zamówienia złożone przed dokonaniem zmian w regulaminie, ale jeszcze nie zrealizowane, obejmuje poprzednia wersja regulaminu.
  3. W sprawach nie uregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego, ustawy o prawach konsumenta.

Ostatnia modyfikacja regulaminu: 6 lutego 2021


Drewno kominkowe / opałowe grab

Cennik zawiera ceny brutto za 1 metr drewna, wystawiamy faktury VAT.
Uwaga! 1 lipca 2020 wzrosła stawka VAT na drewno z 8% do 23%.

grab

świeże przesuszone sezonowane suche z suszarni
czas suszenia 0-2 mies. 3-6 mies. 7-12 mies. powyżej 12 mies. komorowo
wilgotność powyżej 60% 35-55% 25-35% poniżej 23% do 20%
drewno narzucane 270 PLN 300 PLN
układane na samochodzie 310 PLN 340 PLN
skrzyniopaleta 360 PLN 380 PLN
skrzyniopaleta VIP 550 PLN

szczegóły produktu

warunki dostawy

metody dostawy

regulamin sprzedaży

Szczegóły produktu

W opcji standardowej sprzedawane przez nas drewno może posiadać przebarwienia, mech, śladowe ilości pleśni, polana mogą zawierać sęki.

W opcji VIP drewno jest selekcjonowane tak, aby wyeliminować sękate polana mogące zawierać zanieczyszczenia lub przebarwienia.

Warunki dostawy

Dostawy drewna do Klienta są realizowane po wcześniejszym ustaleniu terminu, od poniedziałku do soboty w godzinach 9.00 - 19.30. W dniu poprzedzającym dostawę otrzymacie Państwo SMSa z przypomnieniem o ustalonej godzinie dostawy.

Pomimo, iż dokładamy wszelkich starań, aby dostawy były realizowane bardzo punktualnie, z uwagi na możliwe utrudnienia na drogach oraz zmiany w grafiku wyjazdów, rezerwujemy sobie margines błędu wynoszący ∓ 45 minut. Oznacza to, że w przypadku dostawy umówionej na godzinę 12.00 nasz kierowca może pojawić się u Państwa pomiędzy godziną 11.15 a 12.45. Szczegółowe informacje dotyczące Państwa dostawy, wraz z numerem telefonu do kierowcy realizującego dostawę, otrzymacie Państwo we wspomnianym wcześniej SMSie.

Puste skrzynie po zakupionym u nas drewnie odbierane są przy okazji realizowanych w Państwa okolicy dostaw, dlatego też w niektórych okresach oczekiwanie na odbiór może nieco potrwać. O planowanym odbiorze zostaniecie Państwo poinformowani dzień wcześniej poprzez SMS. Zgłoszenia odbioru skrzyń możecie Państwo dokonać poprzez naszą stronę internetową, ale z uwagi na potrzebę odebrania kodu SMS potwierdzającego zgłoszenie, niezbędny jest też telefon.

Metody dostawy drewna oferowane przez firmę Grafka

drewno kominkowe narzucane

drewno narzucane

wydajność:
1m = 0,55-0,6m
w drewutni

drewno narzucane jest na skrzynię samochodu lub przyczepę

nie polecamy tej metody ze względu na jej gorszą od pozostałych metod wydajność

drewno kominkowe układane

drewno układane

wydajność:
1m = 0,75-0,8m
w drewutni

drewno układane jest w skrzyni samochodu lub przyczepy

układanie polan zapewnia większą wydajność niż narzucanie drewna z uwagi na mniejszą ilość wolnej przestrzeni pomiędzy polanami

drewno kominkowe siatkopaleta

siatkopaleta

wydajność:
1m = 0,65-0,7m
w drewutni

drewno ułożone jest w siatce o pojemności 1m i umocowane do palety

w tej metodzie drewno jest układane "na krzyż" przez co jest to metoda mniej wydajna niż skrzyniopaleta

drewno kominkowe skrzyniopaleta

skrzyniopaleta

wydajność:
1m = 1,05m
w drewutni

drewno jest ściśle układane w drewnianej skrzyniopalecie o pojemności 1m, 1.5m lub 2m

w opcji VIP drewno jest selekcjonowane tak, aby wyeliminować sękate polana mogące zawierać zanieczyszczenia lub przebarwienia

Regulamin dostaw

Regulamin dostaw realizowanych przez firmę Grafka

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy regulamin dotyczy dostaw drewna kominkowego oraz innych produktów oferowanych przez firmę Grafka, nazywaną dalej Dostawcą.
  2. Klient składający zamówienie na dostawę produktów realizowaną przez firmę Grafka, nazywany jest dalej Zamawiającym, niezależnie od tego w jakiej formie dokonuje on zamówienia (telefonicznie, osobiście, mailowo, poprzez SMS lub stronę internetową www.grafka.com.pl).

PRODUKT

  1. Drewno kominkowe dostarczane jest w skrzyniopaletach o objętości 1, 1.5 lub 2 metry. Istnieje także możliwość dostawy drewna w formie narzucanej na samochód, w takim przypadku drewno również sprzedawane jest na metry.
  2. Drewno kominkowe dostarczane jest w dwóch opcjach:
    1. opcja standardowa: drewno może posiadać przebarwienia, drobne ślady pleśni, mech na korze, polana mogą być różnej grubości oraz mogą być sękate, co nie zmniejsza w żaden sposób ich wartości energetycznej,
    2. opcja VIP: drewno jest selekcjonowane tak, aby polana były jak najbardziej zbliżone wymiarami oraz grubością, pozbawione przebarwień ani innych naturalnych wad.
  3. Dostawca zapewnia o zgodności dostarczanego drewna z zadeklarowaną wilgotnością. Zamawiający może zażądać sprawdzenia wilgotności dostarczonego drewna przez kierowcę w momencie dostawy.
  4. Produkty inne niż drewno kominkowe dostarczane są w indywidualnych opakowaniach, takich, w jakich oferuje je wytwórca produktu (worki, kartonowe opakowania, siatki, itp).

OBOWIĄZKI ZAMAWIAJĄCEGO

Zamówienie dostawy

  1. W celu złożenia zamówienia Zamawiający musi podać Dostawcy adres, gdzie mają być dostarczone produkty oraz telefon kontaktowy.
  2. Składanie zamówień odbywa się telefonicznie (pod numerem 607-490-510), od poniedziałku do soboty w godzinach 8.30-17.00. Wraz z zamówieniem ustalany jest wstępny termin dostawy zamówienia.
  3. Składając zamówienie dostawy Zamawiający ma obowiązek poinformowania Dostawcy o możliwych utrudnieniach w dostępie do posesji, które mogą utrudnić realizację dostawy, np. wąski dojazd, utrudniony dostęp do posesji, nieutwardzona droga dojazdowa.
  4. W ustalonym terminie dostawy Zamawiający musi być dostępny pod podanym numerem kontaktowym w celu udzielenia kierowcy ewentualnych wskazówek dotyczących dojazdu.
  5. W ustalonym terminie dostawy Zamawiający, lub osoba przez niego upoważniona, musi być obecny przy odbiorze zamówionych towarów, w celu sprawdzenia jakości produktu oraz podpisania protokołu odbioru.
  6. Zamawiający jest zobowiązany sprawdzić stan dostarczonych produktów w obecności kierowcy i zgłosić ewentualne uwagi.
  7. Zamawiający podpisując w obecności protokół odbioru produktów potwierdza, że ich ilość oraz jakość jest zgodna z jego zamówieniem.
  8. W przypadku nie spełnienia powyższych zasad zamawiania dostawy Dostawca zastrzega sobie prawo odmowy przyjmowania w przyszłości zleceń od Zamawiającego.

Zmiana terminu dostawy

  1. Zmiana terminu dostawy zamówionych towarów jest możliwa telefonicznie (pod numerem 607-490-510), od poniedziałku do soboty w godzinach 8.30-17.00.
  2. Zmiana terminu dostawy jest możliwa bez opłat do 24 godzin przed ustaloną wcześniej datą dostawy.
  3. W przypadku, gdy Zamawiający zmienia datę dostawy mniej niż 24 godziny przed ustalonym terminem realizacji, Dostawca zastrzega sobie możliwość doliczenia dodatkowych kosztów transportu.
  4. W przypadku nie spełnienia powyższych zasad zmianu terminu zamówienia Dostawca zastrzega sobie prawo odmowy przyjmowania w przyszłości zleceń od Zamawiającego.

Anulowanie zamówienia

  1. Anulowanie przez Zamawiającego jest możliwe telefonicznie do 24 godzin przed ustaloną wcześniej datą dostawy.
  2. W przypadku, gdy dzień poprzedzający dostawę był dniem wolnym Zamawiający ma obowiązek powiadomienia Dostawcy w dniu dostawy przed 9.00 rano.
  3. W przypadku nie spełnienia powyższych zasad anulowania zamówienia Dostawca zastrzega sobie prawo odmowy przyjmowania w przyszłości zleceń od Zamawiającego.

OBOWIĄZKI DOSTAWCY

Realizacja zamówienia

  1. Dostawca zobowiązuje się, w zamian za opłatę transportową, dostarczyć zamówiony towar do bramy posesji Zamawiającego.
  2. Realizacja dostawy następuje w ustalonym wcześniej z Zamawiającym terminie.
  3. Dostawca dokłada wszelkich starań, aby realizacja dostawy odbyła się w ustalonym terminie, zakładając margines błędu +/- 45 minut.
  4. Zamawiający może, za dodatkową dopłatą, zamówić dostawę precyzyjną, gdzie margines błędu wynosi +/- 10 minut.
  5. Zamawiający może zlecić, za dodatkową opłatą, dostawę ekspresową, która jest realizowana w terminie do 48 godzin od złożenia zamówienia. W tym przypadku dostępna jest jedynie płatność gotówką w momencie odbioru dostawy.
  6. Dostawca powiadomi Odbiorcę w dniu poprzedzającym dostawę o planowanym czasie dostawy za pośrednictwem wiadomości SMS zawierającej numer telefonu kierowcy, który będzie realizował dostawę.
  7. Rozładunek produktów poza ogrodzenie posesji lub wjazd pojazdu Dostawcy na teren poseji wykonywane są tylko po ustaleniu na miejscu z kierowcą. Zamawiający bierze na siebie odpowiedzialność za wszelkie możliwe uszkodzenia na terenie posesji powstałe w trakcie rozładunku.
  8. Istnieje możliwość przetransportowania zamówionych towarów od bramy posesji do punktu znajdującego się na posesji Zamawiającego za pomocą wózka-paleciaka, ale tylko po wcześniejszym ustaleniu i w przypadku, gdy posesja posiada utwardzoną nawierzchnię (najlepiej kostkę brukową lub jej odpowiednik).

Zmiana terminu dostawy

  1. Dostawca dokłada wszelkich starań, aby złożone zamówienia były dostarczane w terminie, ale w wyjątkowych sytuacjach zastrzega sobie prawo do zmiany terminu dostawy, po ustaleniu z Zamawiającym nowego terminu.
  2. Punktualność dostawy jest uzależniona także od warunków, na które Dostawca nie ma wpływu (korki, wypadki losowe, awarie), w związku z czym czas dostawy oraz założony margines błędu mają charakter wytycznych i w wyjątkowych sytuacjach mogą zostać przekroczone.
  3. W przypadku, gdy Dostawca nie może zrealizować dostawy w ustalonym przedziale czasowym z wyprzedzeniem powiadomi o tym Zamawiającego drogą telefoniczną.

Anulowanie zamówienia

  1. W przypadku nie wywiązania się przez Zamawiającego z wynikających z niniejszego regulaminu obowiązków Dostawca zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy dostawy produktów.
  2. W wyjątkowych sytuacjach Dostawca zastrzega sobie prawo odstąpienia od wykonania zamówionej dostawy lub anulowania zamówienia bez podania przyczyny.

FORMY PŁATNOŚCI

  1. W przypadku płatności gotówką lub kartą płatniczą Zamawiający dokonuje płatności u kierowcy dostarczającego jego zamówienie.
  2. O zamiarze płatności kartą należy poinformować w momencie składania zamówienia, aby upewnić się, że kierowca będzie miał terminal płatniczy.
  3. Płatność przelem jest możliwa jedynie jako przedpłata - w takim przypadku Zamawiający przedstawia kierowcy realizującemu dostawę potwierdzenie przelewu.
  4. W przypadku dostaw do firm możliwa jest płatność przelewem na podstawie faktury VAT.
  5. W przypadku zamówień o wysokich kosztach transportu Dostawca zastrzega sobie prawo oczekiwania przedpłaty od Zamawiającego.

ODBIÓR PUSTYCH SKRZYŃ

  1. Odbiór pustych skrzyń następuje po zamówieniu go przez Odbiorcę telefonicznie (pod numerem 607-490-510) lub przez stronę internetową www.grafka.com.pl.
  2. Odbiór pustych skrzyń jest dobrowolny - Dostawca nie ma obowiązku ich odbioru, Zamawiający nie ma obowiązku ich zwrotu i może we własnym je zutylizować.
  3. Dostawca odbiera bezpłatnie tylko puste skrzynie od dostarczonych przez siebie produktów. Zamawiający może otrzymać w zamian za skrzynię dodatkowy produkt (np. rozpałkę).
  4. Szczegóły tego jaki produkt otrzyma Zamawiający za skrzynie zostaną ustalone w momencie składania zamówienia.
  5. W przypadku skrzyń po drewnie pochodzących z innych firm Dostawca może je odebrać tylko odpłatnie.
  6. Puste skrzynie są odbierane przez Dostawcę przy okazji realizacji innych zamówień, a co za tym idzie pomiędzy momentem zamówienia odbioru, a faktycznym odbiorem może minąć od kilku dni do kilku tygodni.
  7. Dostawca powiadomi Odbiorcę w dniu poprzedzającym o planowanym odbiorze skrzyń za pośrednictwem wiadomości SMS.
  8. Zamawiający nie musi być obecny przy odbiorze skrzyń, jeżeli pozostawi je w bezpiecznym i dostępnym dla kierowcy miejscu.

REKLAMACJE

  1. Zamawiający jest zobowiązany sprawdzić stan dostarczonych produktów w obecności kierowcy i zgłosić ewentualne uwagi.
  2. Zamawiający podpisując w obecności kierowcy protokół odbioru produktów potwierdza, że ich ilość oraz jakość jest zgodna z jego zamówieniem.
  3. Reklamacje mogą dotyczyć wyłącznie wad produktu, które były niemożliwe do stwierdzenia w momencie odbioru.
  4. W przypadku produktów innych niż drewno kominkowe ewentualne wady produktu będą weryfikowane z jego wytwórcą.
  5. Reklamacje mogą być składane telefonicznie (pod numerem 607-490-510) lub mailowo (na adres grafka2@wp.pl) w terminie nie późniejszym niż 7 dni od momentu dostawy.
  6. Podstawą reklamacji nie mogą być:
    1. uszkodzenia skrzyniopalety lub opakowania nie mające wpływu na stan produktu,
    2. niedoskonałości estetyczne produktu nie mające wpływu na jego wartość użytkową (z wyjątkiem drewna w opcji VIP),
    3. niejednorodność produktu nie mająca wpływu na jego wartość użytkową (z wyjątkiem drewna w opcji VIP).
  7. Przy składaniu reklamacji Zamawiający może zostać poproszony o przesłanie zdjęć weryfikujących wady produktu zanim Dostawca odniesie się do reklamacji.
  8. Reklamacje są rozpatrywane przez Dostawcę w ciągu 3 dni roboczych. Reklamacje wymagające dokładniejszego sprawdzenia stanu produktu rozpatrywane są przez Dostawcę w terminie 14 dni od zgłoszenia reklamacji.
  9. W przypadku stwierdzenia wady produktu obniżającej jego wartość użytkową Dostawca zobowiązuje się do wymiany produktu na jego pełnowartościowy odpowiednik w najbliższym możliwym terminie ustalonym z Zamawiającym.
  10. W przypadku braku możliwości wymiany produktu przez Dostawcę Zleceniodawca może domagać się zwrotu zapłaconych pieniędzy. Jeżeli reklamowany produkt jest niekompletny kwota może zostać pomniejszona o zużytą już część produktu.

DODATKOWE INFORMACJE

  1. Dostawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu dostaw bez bezpośredniego powiadomienia Zamawiających. Aktualna wersja regulaminu dostępna jest na stronie www.greafka.com.pl/regulamin.
  2. Wszelkie zmiany zachodzące w regulaminie dotyczą zamówień składanych już po momencie dokonania zmian. Zamówienia złożone przed dokonaniem zmian w regulaminie, ale jeszcze nie zrealizowane, obejmuje poprzednia wersja regulaminu.
  3. W sprawach nie uregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego, ustawy o prawach konsumenta.

Ostatnia modyfikacja regulaminu: 6 lutego 2021


Drewno kominkowe / opałowe jesion

Cennik zawiera ceny brutto za 1 metr drewna, wystawiamy faktury VAT.
Uwaga! 1 lipca 2020 wzrosła stawka VAT na drewno z 8% do 23%.

jesion

świeże przesuszone sezonowane suche z suszarni
czas suszenia 0-2 mies. 3-6 mies. 7-12 mies. powyżej 12 mies. komorowo
wilgotność powyżej 60% 35-55% 25-35% poniżej 23% do 20%
drewno narzucane 260 PLN 290 PLN
układane na samochodzie 300 PLN 330 PLN
skrzyniopaleta 360 PLN 380 PLN
skrzyniopaleta VIP 550 PLN

szczegóły produktu

warunki dostawy

metody dostawy

regulamin sprzedaży

Szczegóły produktu

W opcji standardowej sprzedawane przez nas drewno może posiadać przebarwienia, mech, śladowe ilości pleśni, polana mogą zawierać sęki.

W opcji VIP drewno jest selekcjonowane tak, aby wyeliminować sękate polana mogące zawierać zanieczyszczenia lub przebarwienia.

Warunki dostawy

Dostawy drewna do Klienta są realizowane po wcześniejszym ustaleniu terminu, od poniedziałku do soboty w godzinach 9.00 - 19.30. W dniu poprzedzającym dostawę otrzymacie Państwo SMSa z przypomnieniem o ustalonej godzinie dostawy.

Pomimo, iż dokładamy wszelkich starań, aby dostawy były realizowane bardzo punktualnie, z uwagi na możliwe utrudnienia na drogach oraz zmiany w grafiku wyjazdów, rezerwujemy sobie margines błędu wynoszący ∓ 45 minut. Oznacza to, że w przypadku dostawy umówionej na godzinę 12.00 nasz kierowca może pojawić się u Państwa pomiędzy godziną 11.15 a 12.45. Szczegółowe informacje dotyczące Państwa dostawy, wraz z numerem telefonu do kierowcy realizującego dostawę, otrzymacie Państwo we wspomnianym wcześniej SMSie.

Puste skrzynie po zakupionym u nas drewnie odbierane są przy okazji realizowanych w Państwa okolicy dostaw, dlatego też w niektórych okresach oczekiwanie na odbiór może nieco potrwać. O planowanym odbiorze zostaniecie Państwo poinformowani dzień wcześniej poprzez SMS. Zgłoszenia odbioru skrzyń możecie Państwo dokonać poprzez naszą stronę internetową, ale z uwagi na potrzebę odebrania kodu SMS potwierdzającego zgłoszenie, niezbędny jest też telefon.

Metody dostawy drewna oferowane przez firmę Grafka

drewno kominkowe narzucane

drewno narzucane

wydajność:
1m = 0,55-0,6m
w drewutni

drewno narzucane jest na skrzynię samochodu lub przyczepę

nie polecamy tej metody ze względu na jej gorszą od pozostałych metod wydajność

drewno kominkowe układane

drewno układane

wydajność:
1m = 0,75-0,8m
w drewutni

drewno układane jest w skrzyni samochodu lub przyczepy

układanie polan zapewnia większą wydajność niż narzucanie drewna z uwagi na mniejszą ilość wolnej przestrzeni pomiędzy polanami

drewno kominkowe siatkopaleta

siatkopaleta

wydajność:
1m = 0,65-0,7m
w drewutni

drewno ułożone jest w siatce o pojemności 1m i umocowane do palety

w tej metodzie drewno jest układane "na krzyż" przez co jest to metoda mniej wydajna niż skrzyniopaleta

drewno kominkowe skrzyniopaleta

skrzyniopaleta

wydajność:
1m = 1,05m
w drewutni

drewno jest ściśle układane w drewnianej skrzyniopalecie o pojemności 1m, 1.5m lub 2m

w opcji VIP drewno jest selekcjonowane tak, aby wyeliminować sękate polana mogące zawierać zanieczyszczenia lub przebarwienia

Regulamin dostaw

Regulamin dostaw realizowanych przez firmę Grafka

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy regulamin dotyczy dostaw drewna kominkowego oraz innych produktów oferowanych przez firmę Grafka, nazywaną dalej Dostawcą.
  2. Klient składający zamówienie na dostawę produktów realizowaną przez firmę Grafka, nazywany jest dalej Zamawiającym, niezależnie od tego w jakiej formie dokonuje on zamówienia (telefonicznie, osobiście, mailowo, poprzez SMS lub stronę internetową www.grafka.com.pl).

PRODUKT

  1. Drewno kominkowe dostarczane jest w skrzyniopaletach o objętości 1, 1.5 lub 2 metry. Istnieje także możliwość dostawy drewna w formie narzucanej na samochód, w takim przypadku drewno również sprzedawane jest na metry.
  2. Drewno kominkowe dostarczane jest w dwóch opcjach:
    1. opcja standardowa: drewno może posiadać przebarwienia, drobne ślady pleśni, mech na korze, polana mogą być różnej grubości oraz mogą być sękate, co nie zmniejsza w żaden sposób ich wartości energetycznej,
    2. opcja VIP: drewno jest selekcjonowane tak, aby polana były jak najbardziej zbliżone wymiarami oraz grubością, pozbawione przebarwień ani innych naturalnych wad.
  3. Dostawca zapewnia o zgodności dostarczanego drewna z zadeklarowaną wilgotnością. Zamawiający może zażądać sprawdzenia wilgotności dostarczonego drewna przez kierowcę w momencie dostawy.
  4. Produkty inne niż drewno kominkowe dostarczane są w indywidualnych opakowaniach, takich, w jakich oferuje je wytwórca produktu (worki, kartonowe opakowania, siatki, itp).

OBOWIĄZKI ZAMAWIAJĄCEGO

Zamówienie dostawy

  1. W celu złożenia zamówienia Zamawiający musi podać Dostawcy adres, gdzie mają być dostarczone produkty oraz telefon kontaktowy.
  2. Składanie zamówień odbywa się telefonicznie (pod numerem 607-490-510), od poniedziałku do soboty w godzinach 8.30-17.00. Wraz z zamówieniem ustalany jest wstępny termin dostawy zamówienia.
  3. Składając zamówienie dostawy Zamawiający ma obowiązek poinformowania Dostawcy o możliwych utrudnieniach w dostępie do posesji, które mogą utrudnić realizację dostawy, np. wąski dojazd, utrudniony dostęp do posesji, nieutwardzona droga dojazdowa.
  4. W ustalonym terminie dostawy Zamawiający musi być dostępny pod podanym numerem kontaktowym w celu udzielenia kierowcy ewentualnych wskazówek dotyczących dojazdu.
  5. W ustalonym terminie dostawy Zamawiający, lub osoba przez niego upoważniona, musi być obecny przy odbiorze zamówionych towarów, w celu sprawdzenia jakości produktu oraz podpisania protokołu odbioru.
  6. Zamawiający jest zobowiązany sprawdzić stan dostarczonych produktów w obecności kierowcy i zgłosić ewentualne uwagi.
  7. Zamawiający podpisując w obecności protokół odbioru produktów potwierdza, że ich ilość oraz jakość jest zgodna z jego zamówieniem.
  8. W przypadku nie spełnienia powyższych zasad zamawiania dostawy Dostawca zastrzega sobie prawo odmowy przyjmowania w przyszłości zleceń od Zamawiającego.

Zmiana terminu dostawy

  1. Zmiana terminu dostawy zamówionych towarów jest możliwa telefonicznie (pod numerem 607-490-510), od poniedziałku do soboty w godzinach 8.30-17.00.
  2. Zmiana terminu dostawy jest możliwa bez opłat do 24 godzin przed ustaloną wcześniej datą dostawy.
  3. W przypadku, gdy Zamawiający zmienia datę dostawy mniej niż 24 godziny przed ustalonym terminem realizacji, Dostawca zastrzega sobie możliwość doliczenia dodatkowych kosztów transportu.
  4. W przypadku nie spełnienia powyższych zasad zmianu terminu zamówienia Dostawca zastrzega sobie prawo odmowy przyjmowania w przyszłości zleceń od Zamawiającego.

Anulowanie zamówienia

  1. Anulowanie przez Zamawiającego jest możliwe telefonicznie do 24 godzin przed ustaloną wcześniej datą dostawy.
  2. W przypadku, gdy dzień poprzedzający dostawę był dniem wolnym Zamawiający ma obowiązek powiadomienia Dostawcy w dniu dostawy przed 9.00 rano.
  3. W przypadku nie spełnienia powyższych zasad anulowania zamówienia Dostawca zastrzega sobie prawo odmowy przyjmowania w przyszłości zleceń od Zamawiającego.

OBOWIĄZKI DOSTAWCY

Realizacja zamówienia

  1. Dostawca zobowiązuje się, w zamian za opłatę transportową, dostarczyć zamówiony towar do bramy posesji Zamawiającego.
  2. Realizacja dostawy następuje w ustalonym wcześniej z Zamawiającym terminie.
  3. Dostawca dokłada wszelkich starań, aby realizacja dostawy odbyła się w ustalonym terminie, zakładając margines błędu +/- 45 minut.
  4. Zamawiający może, za dodatkową dopłatą, zamówić dostawę precyzyjną, gdzie margines błędu wynosi +/- 10 minut.
  5. Zamawiający może zlecić, za dodatkową opłatą, dostawę ekspresową, która jest realizowana w terminie do 48 godzin od złożenia zamówienia. W tym przypadku dostępna jest jedynie płatność gotówką w momencie odbioru dostawy.
  6. Dostawca powiadomi Odbiorcę w dniu poprzedzającym dostawę o planowanym czasie dostawy za pośrednictwem wiadomości SMS zawierającej numer telefonu kierowcy, który będzie realizował dostawę.
  7. Rozładunek produktów poza ogrodzenie posesji lub wjazd pojazdu Dostawcy na teren poseji wykonywane są tylko po ustaleniu na miejscu z kierowcą. Zamawiający bierze na siebie odpowiedzialność za wszelkie możliwe uszkodzenia na terenie posesji powstałe w trakcie rozładunku.
  8. Istnieje możliwość przetransportowania zamówionych towarów od bramy posesji do punktu znajdującego się na posesji Zamawiającego za pomocą wózka-paleciaka, ale tylko po wcześniejszym ustaleniu i w przypadku, gdy posesja posiada utwardzoną nawierzchnię (najlepiej kostkę brukową lub jej odpowiednik).

Zmiana terminu dostawy

  1. Dostawca dokłada wszelkich starań, aby złożone zamówienia były dostarczane w terminie, ale w wyjątkowych sytuacjach zastrzega sobie prawo do zmiany terminu dostawy, po ustaleniu z Zamawiającym nowego terminu.
  2. Punktualność dostawy jest uzależniona także od warunków, na które Dostawca nie ma wpływu (korki, wypadki losowe, awarie), w związku z czym czas dostawy oraz założony margines błędu mają charakter wytycznych i w wyjątkowych sytuacjach mogą zostać przekroczone.
  3. W przypadku, gdy Dostawca nie może zrealizować dostawy w ustalonym przedziale czasowym z wyprzedzeniem powiadomi o tym Zamawiającego drogą telefoniczną.

Anulowanie zamówienia

  1. W przypadku nie wywiązania się przez Zamawiającego z wynikających z niniejszego regulaminu obowiązków Dostawca zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy dostawy produktów.
  2. W wyjątkowych sytuacjach Dostawca zastrzega sobie prawo odstąpienia od wykonania zamówionej dostawy lub anulowania zamówienia bez podania przyczyny.

FORMY PŁATNOŚCI

  1. W przypadku płatności gotówką lub kartą płatniczą Zamawiający dokonuje płatności u kierowcy dostarczającego jego zamówienie.
  2. O zamiarze płatności kartą należy poinformować w momencie składania zamówienia, aby upewnić się, że kierowca będzie miał terminal płatniczy.
  3. Płatność przelem jest możliwa jedynie jako przedpłata - w takim przypadku Zamawiający przedstawia kierowcy realizującemu dostawę potwierdzenie przelewu.
  4. W przypadku dostaw do firm możliwa jest płatność przelewem na podstawie faktury VAT.
  5. W przypadku zamówień o wysokich kosztach transportu Dostawca zastrzega sobie prawo oczekiwania przedpłaty od Zamawiającego.

ODBIÓR PUSTYCH SKRZYŃ

  1. Odbiór pustych skrzyń następuje po zamówieniu go przez Odbiorcę telefonicznie (pod numerem 607-490-510) lub przez stronę internetową www.grafka.com.pl.
  2. Odbiór pustych skrzyń jest dobrowolny - Dostawca nie ma obowiązku ich odbioru, Zamawiający nie ma obowiązku ich zwrotu i może we własnym je zutylizować.
  3. Dostawca odbiera bezpłatnie tylko puste skrzynie od dostarczonych przez siebie produktów. Zamawiający może otrzymać w zamian za skrzynię dodatkowy produkt (np. rozpałkę).
  4. Szczegóły tego jaki produkt otrzyma Zamawiający za skrzynie zostaną ustalone w momencie składania zamówienia.
  5. W przypadku skrzyń po drewnie pochodzących z innych firm Dostawca może je odebrać tylko odpłatnie.
  6. Puste skrzynie są odbierane przez Dostawcę przy okazji realizacji innych zamówień, a co za tym idzie pomiędzy momentem zamówienia odbioru, a faktycznym odbiorem może minąć od kilku dni do kilku tygodni.
  7. Dostawca powiadomi Odbiorcę w dniu poprzedzającym o planowanym odbiorze skrzyń za pośrednictwem wiadomości SMS.
  8. Zamawiający nie musi być obecny przy odbiorze skrzyń, jeżeli pozostawi je w bezpiecznym i dostępnym dla kierowcy miejscu.

REKLAMACJE

  1. Zamawiający jest zobowiązany sprawdzić stan dostarczonych produktów w obecności kierowcy i zgłosić ewentualne uwagi.
  2. Zamawiający podpisując w obecności kierowcy protokół odbioru produktów potwierdza, że ich ilość oraz jakość jest zgodna z jego zamówieniem.
  3. Reklamacje mogą dotyczyć wyłącznie wad produktu, które były niemożliwe do stwierdzenia w momencie odbioru.
  4. W przypadku produktów innych niż drewno kominkowe ewentualne wady produktu będą weryfikowane z jego wytwórcą.
  5. Reklamacje mogą być składane telefonicznie (pod numerem 607-490-510) lub mailowo (na adres grafka2@wp.pl) w terminie nie późniejszym niż 7 dni od momentu dostawy.
  6. Podstawą reklamacji nie mogą być:
    1. uszkodzenia skrzyniopalety lub opakowania nie mające wpływu na stan produktu,
    2. niedoskonałości estetyczne produktu nie mające wpływu na jego wartość użytkową (z wyjątkiem drewna w opcji VIP),
    3. niejednorodność produktu nie mająca wpływu na jego wartość użytkową (z wyjątkiem drewna w opcji VIP).
  7. Przy składaniu reklamacji Zamawiający może zostać poproszony o przesłanie zdjęć weryfikujących wady produktu zanim Dostawca odniesie się do reklamacji.
  8. Reklamacje są rozpatrywane przez Dostawcę w ciągu 3 dni roboczych. Reklamacje wymagające dokładniejszego sprawdzenia stanu produktu rozpatrywane są przez Dostawcę w terminie 14 dni od zgłoszenia reklamacji.
  9. W przypadku stwierdzenia wady produktu obniżającej jego wartość użytkową Dostawca zobowiązuje się do wymiany produktu na jego pełnowartościowy odpowiednik w najbliższym możliwym terminie ustalonym z Zamawiającym.
  10. W przypadku braku możliwości wymiany produktu przez Dostawcę Zleceniodawca może domagać się zwrotu zapłaconych pieniędzy. Jeżeli reklamowany produkt jest niekompletny kwota może zostać pomniejszona o zużytą już część produktu.

DODATKOWE INFORMACJE

  1. Dostawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu dostaw bez bezpośredniego powiadomienia Zamawiających. Aktualna wersja regulaminu dostępna jest na stronie www.greafka.com.pl/regulamin.
  2. Wszelkie zmiany zachodzące w regulaminie dotyczą zamówień składanych już po momencie dokonania zmian. Zamówienia złożone przed dokonaniem zmian w regulaminie, ale jeszcze nie zrealizowane, obejmuje poprzednia wersja regulaminu.
  3. W sprawach nie uregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego, ustawy o prawach konsumenta.

Ostatnia modyfikacja regulaminu: 6 lutego 2021

Promocje w firmie Grafka


promocja  DREWNO KOMINKOWE

DREWNO KOMINKOWE

Promocja

jabłóń sucha 2 letnia czarna okrąglaki pocieta 30-40 cm ukladana w skrzyniopalecie cena za metr 250zl przy zakupie 8 metrow cena 230zl za metr

promocja  Rozpałka płomyk  Ekologiczna dostępna w sklepie internetowym

Rozpałka płomyk Ekologiczna dostępna w sklepie internetowym

1 paczka 30 szt/ 20 zł

Ekologiczna. Rozpalka łatwa w rozpalaniu do grilla piecy i kominków Szybki czas rozpalania Wyrób własny.

Cenniki - rozpałki, pellet

Poza drewnem kominkowym zajmujemy się również sprzedażą detaliczną i hurtową innych produktów związanych z ogrzewaniem, są to m.in. węgiel ekogroszek, brykiet drzewny, jak również pellet drzewny.


rozpałka Płomyk - cennik

opakowanie cena
rozpałka Płomykopakowanie 30 szt20.00 PLN


kup Rozpałkę Płomyk online


rozpałka sosnowa - cennik

opakowanie cena
rozpałka sosnowa1 szt/ worek 3-4kg8.00 PLN
rozpałka sosnowa10 szt/worek 3-4kg6.00 PLN
rozpałka sosnowa20szt -100zl worek 3-4kg5.00 PLN




rozpałka sosnowa



rozpałka sosnowa

Brykiet ruf bukowo-dębowy - cennik

opakowanie cena
Brykiet ruf bukowo-dębowy bukowo dębowy 1 szt / paczka 10 kg przy zakupie palety 8.00 PLN
Brykiet ruf bukowo-dębowy bukowo dębowy 1 szt / paczka 10 kg przy zakupie palety 7.00 PLN
Brykiet ruf bukowo-dębowy bukowo dębowy 1 szt / paczka 10 kg przy 30 paczek usluga expres7.50 PLN




Brykiet ruf bukowo-dębowy

Pellet Dankros A1 - cennik

opakowanie cena
Pellet Dankros A1Pellet sosnowy 1 worek / 15kg norma din +A114.50 PLN
Pellet Dankros A1Pellet sosnowy 1 worek / 15kg przy zakupie 2 palet 140 workow 14.00 PLN
Pellet Dankros A1Pellet sosnowy 1 worek / 15kg przy zakupie 3 palet 210 workow 13.50 PLN


drewno kominkowe Nowa Wieś

Grafka - skład drewna Nowa Wieś


drewno kominkowe grodzisk mazowiecki

ul. Królewska 27
Grodzisk Mazowiecki

drewno kominkowe

607-490-510

tanie drewno kominkowe

grafka2@wp.pl

promocje drewno kominkowe

poniedziałek-piątek
9.00-16.00
soboty
9.00-13.30

zamów drewno kominkowe

składanie zamówień możliwe jest także w formie SMS

drewno kominkowe z dostawą

zamówienia dostarczamy w ustalonych z klientami terminach od wtorku do soboty w godzinach 9.00-19.30

∨ regulamin dostaw realizowanych przez firmę Grafka

Regulamin dostaw realizowanych przez firmę Grafka

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy regulamin dotyczy dostaw drewna kominkowego oraz innych produktów oferowanych przez firmę Grafka, nazywaną dalej Dostawcą.
  2. Klient składający zamówienie na dostawę produktów realizowaną przez firmę Grafka, nazywany jest dalej Zamawiającym, niezależnie od tego w jakiej formie dokonuje on zamówienia (telefonicznie, osobiście, mailowo, poprzez SMS lub stronę internetową www.grafka.com.pl).

PRODUKT

  1. Drewno kominkowe dostarczane jest w skrzyniopaletach o objętości 1, 1.5 lub 2 metry. Istnieje także możliwość dostawy drewna w formie narzucanej na samochód, w takim przypadku drewno również sprzedawane jest na metry.
  2. Drewno kominkowe dostarczane jest w dwóch opcjach:
    1. opcja standardowa: drewno może posiadać przebarwienia, drobne ślady pleśni, mech na korze, polana mogą być różnej grubości oraz mogą być sękate, co nie zmniejsza w żaden sposób ich wartości energetycznej,
    2. opcja VIP: drewno jest selekcjonowane tak, aby polana były jak najbardziej zbliżone wymiarami oraz grubością, pozbawione przebarwień ani innych naturalnych wad.
  3. Dostawca zapewnia o zgodności dostarczanego drewna z zadeklarowaną wilgotnością. Zamawiający może zażądać sprawdzenia wilgotności dostarczonego drewna przez kierowcę w momencie dostawy.
  4. Produkty inne niż drewno kominkowe dostarczane są w indywidualnych opakowaniach, takich, w jakich oferuje je wytwórca produktu (worki, kartonowe opakowania, siatki, itp).

OBOWIĄZKI ZAMAWIAJĄCEGO

Zamówienie dostawy

  1. W celu złożenia zamówienia Zamawiający musi podać Dostawcy adres, gdzie mają być dostarczone produkty oraz telefon kontaktowy.
  2. Składanie zamówień odbywa się telefonicznie (pod numerem 607-490-510), od poniedziałku do soboty w godzinach 8.30-17.00. Wraz z zamówieniem ustalany jest wstępny termin dostawy zamówienia.
  3. Składając zamówienie dostawy Zamawiający ma obowiązek poinformowania Dostawcy o możliwych utrudnieniach w dostępie do posesji, które mogą utrudnić realizację dostawy, np. wąski dojazd, utrudniony dostęp do posesji, nieutwardzona droga dojazdowa.
  4. W ustalonym terminie dostawy Zamawiający musi być dostępny pod podanym numerem kontaktowym w celu udzielenia kierowcy ewentualnych wskazówek dotyczących dojazdu.
  5. W ustalonym terminie dostawy Zamawiający, lub osoba przez niego upoważniona, musi być obecny przy odbiorze zamówionych towarów, w celu sprawdzenia jakości produktu oraz podpisania protokołu odbioru.
  6. Zamawiający jest zobowiązany sprawdzić stan dostarczonych produktów w obecności kierowcy i zgłosić ewentualne uwagi.
  7. Zamawiający podpisując w obecności protokół odbioru produktów potwierdza, że ich ilość oraz jakość jest zgodna z jego zamówieniem.
  8. W przypadku nie spełnienia powyższych zasad zamawiania dostawy Dostawca zastrzega sobie prawo odmowy przyjmowania w przyszłości zleceń od Zamawiającego.

Zmiana terminu dostawy

  1. Zmiana terminu dostawy zamówionych towarów jest możliwa telefonicznie (pod numerem 607-490-510), od poniedziałku do soboty w godzinach 8.30-17.00.
  2. Zmiana terminu dostawy jest możliwa bez opłat do 24 godzin przed ustaloną wcześniej datą dostawy.
  3. W przypadku, gdy Zamawiający zmienia datę dostawy mniej niż 24 godziny przed ustalonym terminem realizacji, Dostawca zastrzega sobie możliwość doliczenia dodatkowych kosztów transportu.
  4. W przypadku nie spełnienia powyższych zasad zmianu terminu zamówienia Dostawca zastrzega sobie prawo odmowy przyjmowania w przyszłości zleceń od Zamawiającego.

Anulowanie zamówienia

  1. Anulowanie przez Zamawiającego jest możliwe telefonicznie do 24 godzin przed ustaloną wcześniej datą dostawy.
  2. W przypadku, gdy dzień poprzedzający dostawę był dniem wolnym Zamawiający ma obowiązek powiadomienia Dostawcy w dniu dostawy przed 9.00 rano.
  3. W przypadku nie spełnienia powyższych zasad anulowania zamówienia Dostawca zastrzega sobie prawo odmowy przyjmowania w przyszłości zleceń od Zamawiającego.

OBOWIĄZKI DOSTAWCY

Realizacja zamówienia

  1. Dostawca zobowiązuje się, w zamian za opłatę transportową, dostarczyć zamówiony towar do bramy posesji Zamawiającego.
  2. Realizacja dostawy następuje w ustalonym wcześniej z Zamawiającym terminie.
  3. Dostawca dokłada wszelkich starań, aby realizacja dostawy odbyła się w ustalonym terminie, zakładając margines błędu +/- 45 minut.
  4. Zamawiający może, za dodatkową dopłatą, zamówić dostawę precyzyjną, gdzie margines błędu wynosi +/- 10 minut.
  5. Zamawiający może zlecić, za dodatkową opłatą, dostawę ekspresową, która jest realizowana w terminie do 48 godzin od złożenia zamówienia. W tym przypadku dostępna jest jedynie płatność gotówką w momencie odbioru dostawy.
  6. Dostawca powiadomi Odbiorcę w dniu poprzedzającym dostawę o planowanym czasie dostawy za pośrednictwem wiadomości SMS zawierającej numer telefonu kierowcy, który będzie realizował dostawę.
  7. Rozładunek produktów poza ogrodzenie posesji lub wjazd pojazdu Dostawcy na teren poseji wykonywane są tylko po ustaleniu na miejscu z kierowcą. Zamawiający bierze na siebie odpowiedzialność za wszelkie możliwe uszkodzenia na terenie posesji powstałe w trakcie rozładunku.
  8. Istnieje możliwość przetransportowania zamówionych towarów od bramy posesji do punktu znajdującego się na posesji Zamawiającego za pomocą wózka-paleciaka, ale tylko po wcześniejszym ustaleniu i w przypadku, gdy posesja posiada utwardzoną nawierzchnię (najlepiej kostkę brukową lub jej odpowiednik).

Zmiana terminu dostawy

  1. Dostawca dokłada wszelkich starań, aby złożone zamówienia były dostarczane w terminie, ale w wyjątkowych sytuacjach zastrzega sobie prawo do zmiany terminu dostawy, po ustaleniu z Zamawiającym nowego terminu.
  2. Punktualność dostawy jest uzależniona także od warunków, na które Dostawca nie ma wpływu (korki, wypadki losowe, awarie), w związku z czym czas dostawy oraz założony margines błędu mają charakter wytycznych i w wyjątkowych sytuacjach mogą zostać przekroczone.
  3. W przypadku, gdy Dostawca nie może zrealizować dostawy w ustalonym przedziale czasowym z wyprzedzeniem powiadomi o tym Zamawiającego drogą telefoniczną.

Anulowanie zamówienia

  1. W przypadku nie wywiązania się przez Zamawiającego z wynikających z niniejszego regulaminu obowiązków Dostawca zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy dostawy produktów.
  2. W wyjątkowych sytuacjach Dostawca zastrzega sobie prawo odstąpienia od wykonania zamówionej dostawy lub anulowania zamówienia bez podania przyczyny.

FORMY PŁATNOŚCI

  1. W przypadku płatności gotówką lub kartą płatniczą Zamawiający dokonuje płatności u kierowcy dostarczającego jego zamówienie.
  2. O zamiarze płatności kartą należy poinformować w momencie składania zamówienia, aby upewnić się, że kierowca będzie miał terminal płatniczy.
  3. Płatność przelem jest możliwa jedynie jako przedpłata - w takim przypadku Zamawiający przedstawia kierowcy realizującemu dostawę potwierdzenie przelewu.
  4. W przypadku dostaw do firm możliwa jest płatność przelewem na podstawie faktury VAT.
  5. W przypadku zamówień o wysokich kosztach transportu Dostawca zastrzega sobie prawo oczekiwania przedpłaty od Zamawiającego.

ODBIÓR PUSTYCH SKRZYŃ

  1. Odbiór pustych skrzyń następuje po zamówieniu go przez Odbiorcę telefonicznie (pod numerem 607-490-510) lub przez stronę internetową www.grafka.com.pl.
  2. Odbiór pustych skrzyń jest dobrowolny - Dostawca nie ma obowiązku ich odbioru, Zamawiający nie ma obowiązku ich zwrotu i może we własnym je zutylizować.
  3. Dostawca odbiera bezpłatnie tylko puste skrzynie od dostarczonych przez siebie produktów. Zamawiający może otrzymać w zamian za skrzynię dodatkowy produkt (np. rozpałkę).
  4. Szczegóły tego jaki produkt otrzyma Zamawiający za skrzynie zostaną ustalone w momencie składania zamówienia.
  5. W przypadku skrzyń po drewnie pochodzących z innych firm Dostawca może je odebrać tylko odpłatnie.
  6. Puste skrzynie są odbierane przez Dostawcę przy okazji realizacji innych zamówień, a co za tym idzie pomiędzy momentem zamówienia odbioru, a faktycznym odbiorem może minąć od kilku dni do kilku tygodni.
  7. Dostawca powiadomi Odbiorcę w dniu poprzedzającym o planowanym odbiorze skrzyń za pośrednictwem wiadomości SMS.
  8. Zamawiający nie musi być obecny przy odbiorze skrzyń, jeżeli pozostawi je w bezpiecznym i dostępnym dla kierowcy miejscu.

REKLAMACJE

  1. Zamawiający jest zobowiązany sprawdzić stan dostarczonych produktów w obecności kierowcy i zgłosić ewentualne uwagi.
  2. Zamawiający podpisując w obecności kierowcy protokół odbioru produktów potwierdza, że ich ilość oraz jakość jest zgodna z jego zamówieniem.
  3. Reklamacje mogą dotyczyć wyłącznie wad produktu, które były niemożliwe do stwierdzenia w momencie odbioru.
  4. W przypadku produktów innych niż drewno kominkowe ewentualne wady produktu będą weryfikowane z jego wytwórcą.
  5. Reklamacje mogą być składane telefonicznie (pod numerem 607-490-510) lub mailowo (na adres grafka2@wp.pl) w terminie nie późniejszym niż 7 dni od momentu dostawy.
  6. Podstawą reklamacji nie mogą być:
    1. uszkodzenia skrzyniopalety lub opakowania nie mające wpływu na stan produktu,
    2. niedoskonałości estetyczne produktu nie mające wpływu na jego wartość użytkową (z wyjątkiem drewna w opcji VIP),
    3. niejednorodność produktu nie mająca wpływu na jego wartość użytkową (z wyjątkiem drewna w opcji VIP).
  7. Przy składaniu reklamacji Zamawiający może zostać poproszony o przesłanie zdjęć weryfikujących wady produktu zanim Dostawca odniesie się do reklamacji.
  8. Reklamacje są rozpatrywane przez Dostawcę w ciągu 3 dni roboczych. Reklamacje wymagające dokładniejszego sprawdzenia stanu produktu rozpatrywane są przez Dostawcę w terminie 14 dni od zgłoszenia reklamacji.
  9. W przypadku stwierdzenia wady produktu obniżającej jego wartość użytkową Dostawca zobowiązuje się do wymiany produktu na jego pełnowartościowy odpowiednik w najbliższym możliwym terminie ustalonym z Zamawiającym.
  10. W przypadku braku możliwości wymiany produktu przez Dostawcę Zleceniodawca może domagać się zwrotu zapłaconych pieniędzy. Jeżeli reklamowany produkt jest niekompletny kwota może zostać pomniejszona o zużytą już część produktu.

DODATKOWE INFORMACJE

  1. Dostawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu dostaw bez bezpośredniego powiadomienia Zamawiających. Aktualna wersja regulaminu dostępna jest na stronie www.greafka.com.pl/regulamin.
  2. Wszelkie zmiany zachodzące w regulaminie dotyczą zamówień składanych już po momencie dokonania zmian. Zamówienia złożone przed dokonaniem zmian w regulaminie, ale jeszcze nie zrealizowane, obejmuje poprzednia wersja regulaminu.
  3. W sprawach nie uregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego, ustawy o prawach konsumenta.

Ostatnia modyfikacja regulaminu: 6 lutego 2021

Sprawdź status swojego zamówienia

W celu sprawdzenia statusu prosimy wpisać numer telefonu użyty przy składaniu zamówienia.




drewno kominkowe z dostawą Nowa Wieś

Zamów odbiór pustych skrzyń

W celu zamówienia odbioru pustych skrzyń prosimy wpisać numer telefonu komórkowego użyty przy zamówieniu dostawy drewna. Na ten numer prześlemy kod weryfikujący zamówienie odbioru.

Jeżeli zamawialiście Państwo z numerów stacjonarnych prosimy o kontakt telefoniczny z naszym biurem.




drewno kominkowe z dostawą Nowa Wieś


© Grafka skład drewna kominkowego - Drewno - cennik Nowa Wieś

najlepszy brykiet Otrębusytani brykiet Żabia Wolatani pellet Nadarzyn