Drewno kominkowe z dostawą

Skład drewna kominkowego Grafka

Grodzisk Mazowiecki - Warszawa - Pruszków - Żyrardów

Drewno kominkowe - cennik

drewno kominkowe brzoza

Brzoza

Drewno kominkowe / opałowe brzoza - cennik zawiera ceny brutto za 1 metr drewna, wystawiamy faktury VAT.


opis produktu formy dostaw warunki dostaw regulamin


 podsuszone narzucane w siatkopalecie

narzucane w siatkopalecie

300

PLN / m


podsuszone


czas suszenia 3-6 mies.
wilgotność 35-55%

 z suszarni układane w skrzyniopalecie

układane w skrzyniopalecie

510

PLN / m


z suszarni


suszone komorowo
wilgotność do 20%



drewno kominkowe buk

Buk

Drewno kominkowe / opałowe buk - cennik zawiera ceny brutto za 1 metr drewna, wystawiamy faktury VAT.


opis produktu formy dostaw warunki dostaw regulamin


 sezonowane narzucane w siatkopalecie

narzucane w siatkopalecie

440

PLN / m


sezonowane


czas suszenia 7-12 mies.
wilgotność 25-35%

 suche narzucane w siatkopalecie

narzucane w siatkopalecie

470

PLN / m


suche


czas suszenia > 12 mies.
wilgotność poniżej 23%

 podsuszone układane w skrzyniopalecie

układane w skrzyniopalecie

480

PLN / m


podsuszone


czas suszenia 3-6 mies.
wilgotność 35-55%

 sezonowane układane w skrzyniopalecie

układane w skrzyniopalecie

510

PLN / m


sezonowane


czas suszenia 7-12 mies.
wilgotność 25-35%

 suche układane w skrzyniopalecie

układane w skrzyniopalecie

600

PLN / m


suche


czas suszenia > 12 mies.
wilgotność poniżej 23%



drewno kominkowe grab

Grab

Drewno kominkowe / opałowe grab - cennik zawiera ceny brutto za 1 metr drewna, wystawiamy faktury VAT.


opis produktu formy dostaw warunki dostaw regulamin


 suche narzucane w siatkopalecie

narzucane w siatkopalecie

490

PLN / m


suche


czas suszenia > 12 mies.
wilgotność poniżej 23%

 podsuszone układane w skrzyniopalecie

układane w skrzyniopalecie

490

PLN / m


podsuszone


czas suszenia 3-6 mies.
wilgotność 35-55%

 suche układane w skrzyniopalecie

układane w skrzyniopalecie

630

PLN / m


suche


czas suszenia > 12 mies.
wilgotność poniżej 23%



drewno kominkowe jesion

Jesion

Drewno kominkowe / opałowe jesion - cennik zawiera ceny brutto za 1 metr drewna, wystawiamy faktury VAT.


opis produktu formy dostaw warunki dostaw regulamin


 suche narzucane w siatkopalecie

narzucane w siatkopalecie

450

PLN / m


suche


czas suszenia > 12 mies.
wilgotność poniżej 23%



drewno kominkowe lipa

Lipa

Drewno kominkowe / opałowe lipa - cennik zawiera ceny brutto za 1 metr drewna, wystawiamy faktury VAT.


opis produktu formy dostaw warunki dostaw regulamin


 suche narzucane w siatkopalecie

narzucane w siatkopalecie

350

PLN / m


suche


czas suszenia > 12 mies.
wilgotność poniżej 23%



drewno kominkowe olcha

Olcha

Drewno kominkowe / opałowe olcha - cennik zawiera ceny brutto za 1 metr drewna, wystawiamy faktury VAT.


opis produktu formy dostaw warunki dostaw regulamin


 suche narzucane w siatkopalecie

narzucane w siatkopalecie

370

PLN / m


suche


czas suszenia > 12 mies.
wilgotność poniżej 23%



X ZAMKNIJ

Szczegóły produktu

W opcji standardowej sprzedawane przez nas drewno może posiadać przebarwienia, mech, śladowe ilości pleśni, polana mogą zawierać sęki. Drewno cięte jest z tolerancją do 4cm.

W opcji Premium drewno jest selekcjonowane tak, aby wyeliminować sękate polana mogące zawierać zanieczyszczenia lub przebarwienia. Drewno jest cięte z tolerancją do 1 cm.

X ZAMKNIJ

Metody dostawy drewna oferowane przez firmę Grafka

drewno kominkowe narzucane

drewno narzucane
na skrzynię ład. luzem

drewno narzucane jest na skrzynię samochodu lub przyczepę

nie polecamy tej metody ze względu na jej gorszą od pozostałych metod wydajność

drewno kominkowe narzucane siatka

drewno pakowane mechanicznie
w siatkopalecie

drewno jest narzucane na paletę i zabezpieczane siatką, dostępna pojemność to 1.5m<

Drewno układane w taki sposób nie pleśnieje!/p>

drewno kominkowe skrzyniopaleta

drewno układane
w skrzyniopalecie

drewno jest ściśle układane w drewnianej skrzyniopalecie o pojemności 1m, 1.5m lub 2m

w opcji Premium drewno jest selekcjonowane tak, aby wyeliminować sękate polana mogące zawierać zanieczyszczenia lub przebarwienia

X ZAMKNIJ

Warunki dostawy

Dostawy drewna do Klienta są realizowane po wcześniejszym ustaleniu terminu, od poniedziałku do soboty w godzinach 9.00 - 19.30. W dniu poprzedzającym dostawę otrzymacie Państwo SMSa z przypomnieniem o ustalonej godzinie dostawy.

Pomimo, iż dokładamy wszelkich starań, aby dostawy były realizowane bardzo punktualnie, z uwagi na możliwe utrudnienia na drogach oraz zmiany w grafiku wyjazdów, rezerwujemy sobie margines błędu wynoszący ∓ 30 minut. Oznacza to, że w przypadku dostawy umówionej na godzinę 12.00 nasz kierowca może pojawić się u Państwa pomiędzy godziną 11.30 a 12.30. Szczegółowe informacje dotyczące Państwa dostawy, wraz z numerem telefonu do kierowcy realizującego dostawę, otrzymacie Państwo we wspomnianym wcześniej SMSie.

Puste skrzynie po zakupionym u nas drewnie odbierane są przy okazji realizowanych w Państwa okolicy dostaw, dlatego też w niektórych okresach oczekiwanie na odbiór może nieco potrwać. O planowanym odbiorze zostaniecie Państwo poinformowani dzień wcześniej poprzez SMS. Zgłoszenia odbioru skrzyń możecie Państwo dokonać poprzez naszą stronę internetową, ale z uwagi na potrzebę odebrania kodu SMS potwierdzającego zgłoszenie, niezbędny jest też telefon.

X ZAMKNIJ

Regulamin dostaw

Regulamin dostaw realizowanych przez firmę Grafka

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy regulamin dotyczy dostaw drewna kominkowego oraz innych produktów oferowanych przez firmę Grafka, nazywaną dalej Dostawcą.
  2. Klient składający zamówienie na dostawę produktów realizowaną przez firmę Grafka, nazywany jest dalej Zamawiającym, niezależnie od tego w jakiej formie dokonuje on zamówienia (telefonicznie, osobiście, mailowo, poprzez SMS lub stronę internetową www.grafka.com.pl).

PRODUKT

  1. Drewno kominkowe dostarczane jest w skrzyniopaletach o objętości 1 lub 2 metry. Istnieje także możliwość dostawy drewna w formie narzucanej na samochód, w takim przypadku drewno również sprzedawane jest na metry.
  2. Drewno kominkowe dostarczane jest w dwóch opcjach:
    1. opcja standardowa: drewno może posiadać przebarwienia, drobne ślady pleśni, mech na korze, polana mogą być różnej grubości oraz mogą być sękate, co nie zmniejsza w żaden sposób ich wartości energetycznej,
    2. opcja Premium: drewno jest selekcjonowane tak, aby polana były jak najbardziej zbliżone wymiarami oraz grubością, pozbawione przebarwień ani innych naturalnych wad.
  3. Dostawca zapewnia o zgodności dostarczanego drewna z zadeklarowaną wilgotnością. Zamawiający może zażądać sprawdzenia wilgotności dostarczonego drewna przez kierowcę w momencie dostawy.
  4. Produkty inne niż drewno kominkowe dostarczane są w indywidualnych opakowaniach, takich, w jakich oferuje je wytwórca produktu (worki, kartonowe opakowania, siatki, itp).

OBOWIĄZKI ZAMAWIAJĄCEGO

Zamówienie dostawy

  1. W celu złożenia zamówienia Zamawiający musi podać Dostawcy adres, gdzie mają być dostarczone produkty oraz telefon kontaktowy.
  2. Składanie zamówień odbywa się telefonicznie (pod numerem 607-490-510), od poniedziałku do soboty w godzinach 8.30-17.00. Wraz z zamówieniem ustalany jest wstępny termin dostawy zamówienia.
  3. Składając zamówienie dostawy Zamawiający ma obowiązek poinformowania Dostawcy o możliwych utrudnieniach w dostępie do posesji, które mogą utrudnić realizację dostawy, np. wąski dojazd, utrudniony dostęp do posesji, nieutwardzona droga dojazdowa.
  4. W ustalonym terminie dostawy Zamawiający musi być dostępny pod podanym numerem kontaktowym w celu udzielenia kierowcy ewentualnych wskazówek dotyczących dojazdu.
  5. W ustalonym terminie dostawy Zamawiający, lub osoba przez niego upoważniona, musi być obecny przy odbiorze zamówionych towarów, w celu sprawdzenia jakości produktu oraz podpisania protokołu odbioru.
  6. Zamawiający jest zobowiązany sprawdzić stan dostarczonych produktów w obecności kierowcy i zgłosić ewentualne uwagi.
  7. Zamawiający podpisując w obecności protokół odbioru produktów potwierdza, że ich ilość oraz jakość jest zgodna z jego zamówieniem.
  8. W przypadku nie spełnienia powyższych zasad zamawiania dostawy Dostawca zastrzega sobie prawo odmowy przyjmowania w przyszłości zleceń od Zamawiającego.

Zmiana terminu dostawy

  1. Zmiana terminu dostawy zamówionych towarów jest możliwa telefonicznie (pod numerem 607-490-510), od poniedziałku do soboty w godzinach 8.30-17.00.
  2. Zmiana terminu dostawy jest możliwa bez opłat do 24 godzin przed ustaloną wcześniej datą dostawy.
  3. W przypadku, gdy Zamawiający zmienia datę dostawy mniej niż 24 godziny przed ustalonym terminem realizacji, Dostawca zastrzega sobie możliwość doliczenia dodatkowych kosztów transportu.
  4. W przypadku nie spełnienia powyższych zasad zmianu terminu zamówienia Dostawca zastrzega sobie prawo odmowy przyjmowania w przyszłości zleceń od Zamawiającego.

Anulowanie zamówienia

  1. Anulowanie przez Zamawiającego jest możliwe telefonicznie do 24 godzin przed ustaloną wcześniej datą dostawy.
  2. W przypadku, gdy dzień poprzedzający dostawę był dniem wolnym Zamawiający ma obowiązek powiadomienia Dostawcy w dniu dostawy przed 9.00 rano.
  3. W przypadku nie spełnienia powyższych zasad anulowania zamówienia Dostawca zastrzega sobie prawo odmowy przyjmowania w przyszłości zleceń od Zamawiającego.

OBOWIĄZKI DOSTAWCY

Realizacja zamówienia

  1. Dostawca zobowiązuje się, w zamian za opłatę transportową, dostarczyć zamówiony towar do bramy posesji Zamawiającego.
  2. Realizacja dostawy następuje w ustalonym wcześniej z Zamawiającym terminie.
  3. Dostawca dokłada wszelkich starań, aby realizacja dostawy odbyła się w ustalonym terminie, zakładając margines błędu +/- 30 minut.
  4. Zamawiający może, za dodatkową dopłatą, zamówić dostawę precyzyjną, gdzie margines błędu wynosi +/- 10 minut.
  5. Zamawiający może zlecić, za dodatkową opłatą, dostawę ekspresową, która jest realizowana w terminie do 48 godzin od złożenia zamówienia. W tym przypadku dostępna jest jedynie płatność gotówką w momencie odbioru dostawy.
  6. Dostawca powiadomi Odbiorcę w dniu poprzedzającym dostawę o planowanym czasie dostawy za pośrednictwem wiadomości SMS zawierającej numer telefonu kierowcy, który będzie realizował dostawę.
  7. Rozładunek produktów poza ogrodzenie posesji lub wjazd pojazdu Dostawcy na teren poseji wykonywane są tylko po ustaleniu na miejscu z kierowcą. Zamawiający bierze na siebie odpowiedzialność za wszelkie możliwe uszkodzenia na terenie posesji powstałe w trakcie rozładunku.
  8. Istnieje możliwość przetransportowania zamówionych towarów od bramy posesji do punktu znajdującego się na posesji Zamawiającego za pomocą wózka-paleciaka, ale tylko po wcześniejszym ustaleniu i w przypadku, gdy posesja posiada utwardzoną nawierzchnię (najlepiej kostkę brukową lub jej odpowiednik).

Zmiana terminu dostawy

  1. Dostawca dokłada wszelkich starań, aby złożone zamówienia były dostarczane w terminie, ale w wyjątkowych sytuacjach zastrzega sobie prawo do zmiany terminu dostawy, po ustaleniu z Zamawiającym nowego terminu.
  2. Punktualność dostawy jest uzależniona także od warunków, na które Dostawca nie ma wpływu (korki, wypadki losowe, awarie), w związku z czym czas dostawy oraz założony margines błędu mają charakter wytycznych i w wyjątkowych sytuacjach mogą zostać przekroczone.
  3. W przypadku, gdy Dostawca nie może zrealizować dostawy w ustalonym przedziale czasowym z wyprzedzeniem powiadomi o tym Zamawiającego drogą telefoniczną.

Anulowanie zamówienia

  1. W przypadku nie wywiązania się przez Zamawiającego z wynikających z niniejszego regulaminu obowiązków Dostawca zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy dostawy produktów.
  2. W wyjątkowych sytuacjach Dostawca zastrzega sobie prawo odstąpienia od wykonania zamówionej dostawy lub anulowania zamówienia bez podania przyczyny.

FORMY PŁATNOŚCI

  1. W przypadku płatności gotówką lub przelewem na telefon Zamawiający dokonuje płatności u kierowcy dostarczającego jego zamówienie.
  2. O zamiarze płatności przelewem na telefon należy poinformować w momencie składania zamówienia, aby upewnić się, że kierowca będzie miał terminal płatniczy.
  3. Płatność przelem jest możliwa jedynie jako przedpłata - w takim przypadku Zamawiający przedstawia kierowcy realizującemu dostawę potwierdzenie przelewu.
  4. W przypadku dostaw do firm możliwa jest płatność przelewem na podstawie faktury VAT.
  5. W przypadku zamówień o wysokich kosztach transportu Dostawca zastrzega sobie prawo oczekiwania przedpłaty od Zamawiającego.

ODBIÓR PUSTYCH SKRZYŃ

  1. Odbiór pustych skrzyń następuje po zamówieniu go przez Odbiorcę telefonicznie (pod numerem 607-490-510) lub przez stronę internetową www.grafka.com.pl.
  2. Odbiór pustych skrzyń jest dobrowolny - Dostawca nie ma obowiązku ich odbioru, Zamawiający nie ma obowiązku ich zwrotu i może we własnym je zutylizować.
  3. Dostawca odbiera bezpłatnie tylko puste skrzynie od dostarczonych przez siebie produktów. Zamawiający może otrzymać w zamian za skrzynię dodatkowy produkt (np. rozpałkę).
  4. Szczegóły tego jaki produkt otrzyma Zamawiający za skrzynie zostaną ustalone w momencie składania zamówienia.
  5. W przypadku skrzyń po drewnie pochodzących z innych firm Dostawca może je odebrać tylko odpłatnie.
  6. Puste skrzynie są odbierane przez Dostawcę przy okazji realizacji innych zamówień, a co za tym idzie pomiędzy momentem zamówienia odbioru, a faktycznym odbiorem może minąć od kilku dni do kilku tygodni.
  7. Dostawca powiadomi Odbiorcę w dniu poprzedzającym o planowanym odbiorze skrzyń za pośrednictwem wiadomości SMS.
  8. Zamawiający nie musi być obecny przy odbiorze skrzyń, jeżeli pozostawi je w bezpiecznym i dostępnym dla kierowcy miejscu.

REKLAMACJE

  1. Zamawiający jest zobowiązany sprawdzić stan dostarczonych produktów w obecności kierowcy i zgłosić ewentualne uwagi.
  2. Zamawiający podpisując w obecności kierowcy protokół odbioru produktów potwierdza, że ich ilość oraz jakość jest zgodna z jego zamówieniem.
  3. Reklamacje mogą dotyczyć wyłącznie wad produktu, które były niemożliwe do stwierdzenia w momencie odbioru.
  4. W przypadku produktów innych niż drewno kominkowe ewentualne wady produktu będą weryfikowane z jego wytwórcą.
  5. Reklamacje mogą być składane telefonicznie (pod numerem 607-490-510) lub mailowo (na adres grafka2@wp.pl) w terminie nie późniejszym niż 7 dni od momentu dostawy.
  6. Podstawą reklamacji nie mogą być:
    1. uszkodzenia skrzyniopalety lub opakowania nie mające wpływu na stan produktu,
    2. niedoskonałości estetyczne produktu nie mające wpływu na jego wartość użytkową (z wyjątkiem drewna w opcji Premium),
    3. niejednorodność produktu nie mająca wpływu na jego wartość użytkową (z wyjątkiem drewna w opcji Premium).
  7. Przy składaniu reklamacji Zamawiający może zostać poproszony o przesłanie zdjęć weryfikujących wady produktu zanim Dostawca odniesie się do reklamacji.
  8. Reklamacje są rozpatrywane przez Dostawcę w ciągu 3 dni roboczych. Reklamacje wymagające dokładniejszego sprawdzenia stanu produktu rozpatrywane są przez Dostawcę w terminie 14 dni od zgłoszenia reklamacji.
  9. W przypadku stwierdzenia wady produktu obniżającej jego wartość użytkową Dostawca zobowiązuje się do wymiany produktu na jego pełnowartościowy odpowiednik w najbliższym możliwym terminie ustalonym z Zamawiającym.
  10. W przypadku braku możliwości wymiany produktu przez Dostawcę Zleceniodawca może domagać się zwrotu zapłaconych pieniędzy. Jeżeli reklamowany produkt jest niekompletny kwota może zostać pomniejszona o zużytą już część produktu.

DODATKOWE INFORMACJE

  1. Dostawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu dostaw bez bezpośredniego powiadomienia Zamawiających. Aktualna wersja regulaminu dostępna jest na stronie www.greafka.com.pl/regulamin.
  2. Wszelkie zmiany zachodzące w regulaminie dotyczą zamówień składanych już po momencie dokonania zmian. Zamówienia złożone przed dokonaniem zmian w regulaminie, ale jeszcze nie zrealizowane, obejmuje poprzednia wersja regulaminu.
  3. W sprawach nie uregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego, ustawy o prawach konsumenta.

Ostatnia modyfikacja regulaminu: 6 lutego 2021

Promocje

Promocje Grafka

Zrębka w Big-Bag

promocja Zrębka w Big-Bag

Czysta zrębka powstającą po cięciu drewna kominkowego Idealna do Twojego Ogrodu zastosowanie - neutralizacja zapachu w kompostowniku - przyśpieszenie procesu kompostowania - ściółkowanie - ograniczanie szkodników [ślimaków] - zapobiega przesuszania gleby - dekoracyjne


szczegóły

idealne do sezonowania

promocja idealne do sezonowania

Drewno w nowej formie dostawy pakowane po 1,5mp x[0,73 przelicznik metra ]=1.15-1,20 mp po ułożeniu w drewutni zależy od grubości polan. NIE PLEŚNIEJE !!!! Drewno dostarczane luzem na skrzyni ładunkowej w burtach daje przelicznik 0,52 2 metry kupione to 1 metr w drewutni drewno ukladane na samochodzie 0,73 przelicznik


szczegóły

Rozpałka Płomyk

rozpałka Płomyk

Płomyk umożliwia rozpalanie drewna w kominku "od góry", co oznacza mniej dymu oraz wydajniejsze spalanie.


zamów online
 
 
 


O firmie

Firma "Grafka" jest bezpośrednim importerem i producentem drewna kominkowego / opałowego. Oferujemy drewno sezonowane lub suszone komorowo w atrakcyjnej cenie. Zajmujemy się sprzedażą detaliczną w Grodzisk Mazowiecki, powiatach Grodzisk Mazowiecki, Pruszków, Warszawa, Żyrardów, Warszawa-Zachód oraz sprzedażą hurtową na terenie całej Polski oraz Niemiec. Strategią firmy Grafka jest dbałość o stałego klienta w każdym aspekcie naszej działalności oraz dopinanie najmniejszych szczegółów tak, aby maksymalnie ułatwić zakup produktów bez zagłębiania się w technologię produkcji.


więcej

O NASOFERTACENNIKPROMOCJEPORADNIKISKLEPKONTAKT

© Drewno Kominkowe Grafka - Grodzisk Mazowiecki

drewno kominkowe Grodzisk, Pruszków, Warszawa

Skład drewna kominkowego Grafka
Mościska, ul. Radziejowicka 29D
Grodzisk Mazowiecki

tel. 607-490-510

📞︎

607-490-510

pon.-pt 9-17, sob. 9-13

ZOBACZ NASZE WIDEO

jak produkujemy drewno kominkowe

surowiec i magazynowanie

jak produkujemy drewno kominkowe

jak produkujemy drewno

w jakiej formie dostarczamy drewno kominkowe

formy dostawy drewna

jak wygląda rozładunek drewna u klienta

transport i rozładunek